Gezondheid en welzijn
SuzyQFive
08-07-2021 om 21:32
Leven met pijn, kletsend het jaar door.
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.
Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Nieuwe regel: Ga geen sorry zeggen voor je bericht, ga niet zeggen dat je klaagt. Klagen doen we geen van allen, wel even lekker van ons afschrijven.
Toevoeging verwijderd door moderator ivm in strijd met huisregels.
Alcedo
30-10-2021 om 11:31
HAHA!wait..what schreef op 30-10-2021 om 10:38:
[..]
Volgende week dinsdag.
@ Alcedo; nee, ze hebben verder niks gezegd.. Ga er van uit dat het wel goed is eigenlijk!
En ja, zeker bijzonder onderzoek! Vraag me ook af of ze daar wel wat uit kunnen halen.. Wat voor zenuwproblemen heb jij? Als ik vragen mag
En hoe kwamen ze daar bij jou achter?
Ik heb je een pb gestuurd.
lientje69
30-10-2021 om 12:13
Ja dat is even opletten geblazen dat ik dan de hoofdletter gebruik. Maar ik vind HaHaWait zo'n mondvol om te typen zeg maar.
Hier heeft man mij stevig aangestoken. Voel me niet fijn. Niet zo ziek dat ik niks meer kan maar wel goed beroerd.
Dus ik wissel bankhangen af met wat activiteiten in huis.
SuzyQFive
30-10-2021 om 16:05
Spannend dus nog even HHW!
De neuroloog van het ziekenhuis waar ik geopereerd ben stelde hier ook een zenuwonderzoek voor. Probleem bij mij is echter dat ik wel eens eerder van die onderzoeken heb gehad maar dat ze altijd goed zijn, terwijl er duidelijk iets niet goed is. Zoals bij CTS.
Maar maandag moet ik naar mijn eigen neuroloog dus zal mij benieuwen. Ik wil eigenlijk wel een mri van mijn hoofd (paar keer eerder gehad) maar vooral ook van mijn rug, die is nooit eerder in beeld gebracht.
TanSwallow86
30-10-2021 om 17:36
Vannacht zi mijn rechterknie knap. Pijn is nu een stuk minder. Ik denk dat mijn knieschijf niet goed zat en nu op zijn plaats is nu.
lientje69
30-10-2021 om 18:23
HarleyQuin schreef op 30-10-2021 om 17:36:
Vannacht zi mijn rechterknie knap. Pijn is nu een stuk minder. Ik denk dat mijn knieschijf niet goed zat en nu op zijn plaats is nu.
Dat zou dan een geluk bij een ongeluk zijn Harley
lientje69
31-10-2021 om 08:13
Ik heb vannacht onder een dikke laag dekens met de nodige medicatie én een borrel ( ik drink écht nooit) mijn verkoudheid er voor het grootste deel uitgezweten.
Voeĺ me vrij aardig nu
Komt goed uit want eind van de ochtend vertrekken we naar Brussel naar het graf van man zijn opa en oma
Schoonvader gaat ook mee
Die is er 3 jaar niet geweest. En dit zou ook zomaar de laatste keer kunnen zijn voor hem natuurlijk. Hij is de jongste nier bepaald meer
HAHA!wait..what
31-10-2021 om 09:45
Fijn Lientje dat je je wat beter voelt! En succes vandaag, bijzondere dag wel
HAHA!wait..what
31-10-2021 om 09:50
SuzyQFive schreef op 30-10-2021 om 16:05:
Spannend dus nog even HHW!
De neuroloog van het ziekenhuis waar ik geopereerd ben stelde hier ook een zenuwonderzoek voor. Probleem bij mij is echter dat ik wel eens eerder van die onderzoeken heb gehad maar dat ze altijd goed zijn, terwijl er duidelijk iets niet goed is. Zoals bij CTS.
Maar maandag moet ik naar mijn eigen neuroloog dus zal mij benieuwen. Ik wil eigenlijk wel een mri van mijn hoofd (paar keer eerder gehad) maar vooral ook van mijn rug, die is nooit eerder in beeld gebracht.
Succes maandag! Ik hoop voor je dat ze mee willen werken daaraan.
Ik ben laatst door de CTS straat geweest want veel klachten van pols maar daar kwam ook niks uit.. Dus ik denk dat er uit de zenuwonderzoeken ook weinig uit gaat komen. Er is naast de spierziekte wel iets mis, dat weet ik wel zeker want er zijn er meer met dezelfde ziekte (familie) en zij hebben nauwelijks klachten, alleen de spierkracht wat minder is. Pijnklachten hebben ze bijna niet..
Alcedo
31-10-2021 om 10:54
HAHA!wait..what schreef op 31-10-2021 om 09:50:
[..]
Succes maandag! Ik hoop voor je dat ze mee willen werken daaraan.
Ik ben laatst door de CTS straat geweest want veel klachten van pols maar daar kwam ook niks uit.. Dus ik denk dat er uit de zenuwonderzoeken ook weinig uit gaat komen. Er is naast de spierziekte wel iets mis, dat weet ik wel zeker want er zijn er meer met dezelfde ziekte (familie) en zij hebben nauwelijks klachten, alleen de spierkracht wat minder is. Pijnklachten hebben ze bijna niet..
Een CT brengt natuurlijk de zachte structuren niet in beeld, dus misschien dat een EMG toch meer duidelijkheid brengt?
SuzyQFive
31-10-2021 om 11:58
Alcedo schreef op 31-10-2021 om 10:54:
[..]
Een CT brengt natuurlijk de zachte structuren niet in beeld, dus misschien dat een EMG toch meer duidelijkheid brengt?
Denk dat ze dat bedoelt met CTS-straat 😬
HAHA!wait..what
31-10-2021 om 12:37
Magnoliatakje schreef op 31-10-2021 om 11:37:
HHww, mag ik je een pb sturen?
Ja hoor, zeker mag dat!
HAHA!wait..what
31-10-2021 om 12:44
SuzyQFive schreef op 31-10-2021 om 11:58:
[..]
Denk dat ze dat bedoelt met CTS-straat 😬
Haha ja ze noemen het de CTS straat omdat ze dachten aan CTS. Daar hebben ze een EMG en echo van de pols gemaakt. Dat zag er allemaal goed uit. Nu een EMG van m'n benen en zenuw en spierecho van m'n benen en armen.. Omdat het lopen ook niet lekker gaat, vooral rechterbeen is zwak, met name het voetheffen. Maar ik denk dus dat daar ook weinig uit gaat komen. Gaan het zien!
HAHA!wait..what
31-10-2021 om 12:51
Alcedo schreef op 30-10-2021 om 11:31:
[..]
Ik heb je een pb gestuurd.
Pb terug. Sorry voor de late reactie!
Magnoliatakje
31-10-2021 om 13:05
HAHA!wait..what schreef op 31-10-2021 om 12:37:
[..]
Ja hoor, zeker mag dat!
Gedaan.
En ja, zeker bijzonder onderzoek! Vraag me ook af of ze daar wel wat uit kunnen halen.. Wat voor zenuwproblemen heb jij? Als ik vragen mag
En hoe kwamen ze daar bij jou achter?