Gezondheid en welzijn
SuzyQFive
08-07-2021 om 21:32
Leven met pijn, kletsend het jaar door.
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.
Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Nieuwe regel: Ga geen sorry zeggen voor je bericht, ga niet zeggen dat je klaagt. Klagen doen we geen van allen, wel even lekker van ons afschrijven.
Toevoeging verwijderd door moderator ivm in strijd met huisregels.
TanSwallow86
28-10-2021 om 19:25
lientje69 schreef op 28-10-2021 om 19:22:
Waarom die datum pas Harley? Of maak je een grapje?
Geen grapje, die afspraak was gemaakt door secretariaat.
lientje69
28-10-2021 om 19:51
HarleyQuin schreef op 28-10-2021 om 19:25:
[..]
Geen grapje, die afspraak was gemaakt door secretariaat.
Nou ja zeg. Wat ver weg! Je zou toch wat regelmatiger een afspraak verwachten. Eens in de maand ofzo.
TanSwallow86
28-10-2021 om 20:13
lientje69 schreef op 28-10-2021 om 19:51:
[..]
Nou ja zeg. Wat ver weg! Je zou toch wat regelmatiger een afspraak verwachten. Eens in de maand ofzo.
Behalve dat de dvk een bomvolle agenda heeft en de afspraken voor Corona was altijd 1x in de 3 maand.
lientje69
28-10-2021 om 20:22
Dat is niet vaak Harley.
Maar ik zie het bij onze bewoners ook. Meestal sturen wij wat dagcurves door, krijgen daar via de mail feedback op en dat is het dan
Fladderak
28-10-2021 om 20:27
lientje69 schreef op 26-10-2021 om 17:03:
[..]
Ja ik geloof rustig dat ik gelezen word hoor. Maar wat meer meeschrijvers hier zou welkom zijn. Er zijn er helaas een aantal op Viva blijven hangen . Dat is erg jammer vind ik. Had de schrijfsters daar hier ook graag gezien
Meld me ook even
kay89
28-10-2021 om 20:32
Ik was ook een Vivalid (schreef al jaren niet meer mee), maar blijf daar zo'n beetje lezen. Ik heb pas 19 november een afspraak met de "artrosearts" zal ik maar zeggen, maar ik heb wel alvast een maandelijkse afspraak gepland na die datum.
lientje69
28-10-2021 om 20:38
fladderrak!
Kijk. Zo wordt het toch weer gezellig hier
Kay, ik hoop oprecht dat de arts iets voor je kan betekenen.
Ik ben aan het bank hangen .
Moe. En pijn. Dus rust nu. Had nog " huiswerk ". Moet nog een e learning doen voor een cursus van het werk volgende week. Ach ja. Morgen weer een dag.
TanSwallow86
28-10-2021 om 20:52
lientje69 schreef op 28-10-2021 om 20:22:
Dat is niet vaak Harley.
Maar ik zie het bij onze bewoners ook. Meestal sturen wij wat dagcurves door, krijgen daar via de mail feedback op en dat is het dan
Is normaal hoor. Was bij POH ook. maar ik kan altijd bellen als ik vragen heb. Is mijn eigen dvk er niet, dan zijn er nog 2 andere dvks.
Internist zie ik weer niet zo vaak.
lientje69
29-10-2021 om 07:30
Ik ben al vanaf half 3 wakker. En.ik kon vandaag eindelijk eens een keer uitslapen.
Niet zo blij nu dus. Wel klaarwakker en gek genoeg niet eens moe? Terwijl het gisteren toch een drukke dag was en ik pas om 11 uur mijn bed in ging.
En terwijl ik de laatste weken steeds heel erg moe ben en op mijn tenen lijk te lopen.
Geen aanwijsbare oorzaak ook. Ja ik heb keelpijn. Maar niet zó erg dat ik daar wakker van zou moeten blijven. Met mijn lichaam hetzelfde. Heb wel pijn na 2 pittige dagen op het werk. Maar niet zó erg dat ik er wakker van lig.
Soms snap ik mijn lijf echt niet...
HAHA!wait..what
29-10-2021 om 12:17
Leuk dat het wat drukker wordt hier
Ik heb deze week een EMG onderzoek, een spierecho en zenuwecho onderzoek gehad. Wel benieuwd of er uit gaat komen dat er naast de spierziekte ook nog een zenuwprobleem ergens zit, ik hoop het natuurlijk niet!
Het was wel lastig om de zenuwen in beeld te krijgen, omdat de spieren ook wit waren ipv grijs, zoals ze normaal zouden moeten zijn. Daar word ik toch wel zenuwachtig van, teken dat ze dus aangedaan zijn. Wordt alleen maar meer natuurlijk 
Alcedo
30-10-2021 om 09:19
@Lientje, de tweede operatie hangt af van het resultaat van de eerste en het toenemend aantal besmettingen heeft ook nog invloed op de datum helaas.
@Haha, hebben ze niet meteen iets gezegd over de EMG? Dat deden ze wel toen ik een EMG kreeg. Ik vond het overigens maar een raar onderzoek en begreep niet zo goed hoe ze daar conclusies uit konden trekken. Het heeft bij mij niets toegevoegd in elk geval en ik heb wel evidente zenuwproblemen.
Broodjebrie
30-10-2021 om 09:22
lientje69 schreef op 29-10-2021 om 12:50:
Oef. Dat zou rot zijn Haha. Wanneer krijg je de uitslag?
Het is dat je een hoofdletter H doet anders zou ik steeds denken dat je iemand uitlacht 
HAHA!wait..what
30-10-2021 om 10:38
lientje69 schreef op 29-10-2021 om 12:50:
Oef. Dat zou rot zijn Haha. Wanneer krijg je de uitslag?
Volgende week dinsdag.
@ Alcedo; nee, ze hebben verder niks gezegd.. Ga er van uit dat het wel goed is eigenlijk!
En ja, zeker bijzonder onderzoek! Vraag me ook af of ze daar wel wat uit kunnen halen.. Wat voor zenuwproblemen heb jij? Als ik vragen mag
En hoe kwamen ze daar bij jou achter?