Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Leven met pijn, kletsend het jaar door.


Fijn dat het gelukt is Hemke, veel plezier!

TanSwallow86

TanSwallow86

19-10-2021 om 19:38

Mijn liefste schatjes. 
Links is Snoepie, rechts is Droppie, beide heren

IMG-20211019-192741.jpg

TanSwallow86

TanSwallow86

19-10-2021 om 19:39

Achteraan zit Flippie en vooraan is Blackie, beide dames

IMG-20211019-192718.jpg

Wat een lieverdjes Harley!

Wat lieve diertjes, Harley.

Mijn vakantie schiet alweer op en voor mijn gevoel heb ik nog veel te weinig gedaan. Dat is natuurlijk niet helemaal waar, maar ik ben weer veel te veel tijd kwijt met dingen als kinderen van en naar de trein rijden. Auto van oudste staat bij de garage dus ik heb dubbel werk nu.

Vanmorgen heb ik de een om half 10 weggebracht, de ander om half 11
2 verschillende stations ook nog dus ik heb alweer een deel Noord Holland gezien. Het is hier vreselijk rotweer. Storm en regen. 
Nu eerst maar wat opruimen hier in huis en vanmiddag even bij een oude buurman op bezoek in het verzorgingshuis.  Gelukkig heb Ik, ondanks het slechte weer, relatief weinig pijn deze week. Dat komt waarschijnlijk ook deels omdat ik vrij ben en dus veel meer rust dan dat ik in mijn  werkweek doe. Maar mooi meegenomen

Fijn, Lientje, minder pijn te hebben, deze week toch maar extra rust nemen, voor zover het jou lukt.
Vanochtend zijn man en ik op koffiebezoek  geweest,bij oude vriendin.
Gevolg is wel, dat wij onze kleding in de was kunnen gooien, en gaan douchen ,honden wassen , want een paar uur in een keuken doorbrengen waar ontzettend veel wordt gerookt, gaat de rookgedrag overal in zitten .

Hemke schreef op 21-10-2021 om 13:37:

Fijn, Lientje, minder pijn te hebben, deze week toch maar extra rust nemen, voor zover het jou lukt.
Vanochtend zijn man en ik op koffiebezoek geweest,bij oude vriendin.
Gevolg is wel, dat wij onze kleding in de was kunnen gooien, en gaan douchen ,honden wassen , want een paar uur in een keuken doorbrengen waar ontzettend veel wordt gerookt, gaat de rookgeur overal in zitten .

ja , rook ruik je altijd erg hemke. Zeker als je zelf niet rookt.
Ik kan weer wat van mijn to do list van deze week wegstrepen. Ben bij buurman op bezoek geweest.
Ook heb ik de bovenkant van een kast opgeruimd
Daar lag van alles op wat iedereen kwijt wilde. Nu kan ik weer zien dat het een kast is haha.

Vannacht weer een heuse pijnnacht gehad
Soms denk ik wel eens dat ik misschien wonderbaarlijk genezen ben . Maar nee. Helaas word ik dan weer even met beide benen op de grond gezet.

Beter geslapen en iets minder pijn vandaag gelukkig. Maar nog lang niet goed genoeg. Nog maar een dagje rustig aan doen dus

Helaas Lientje, ik had je zo'n wonder wel gegund. 
Ik ben gisteren flink over mijn grenzen gegaan. We waren eerst een stukje gaan wandelen, daarna bij dochter op het werk een kopje thee gedronken en toen ook nog mee naar de Lidl. We kwamen er langs. Ik was beter in de auto blijven zitten. Ik hing zowat over het karretje van de pijn. 
Ik lag dus al om half negen in bed. 
Na een onrustige nacht kan ik vandaag gelukkig rustig aan doen. 

TanSwallow86

TanSwallow86

25-10-2021 om 11:58

Hier ook meer pijn dan anders. Ik had zelfs gehoopt nu ik wat ben afgevallen, dat de pijnen ook minder zou zijn. Wat een utopie. Ik heb wel rap nieuwe broeken nodig, heb wel een riem om, maar zelfs dan donder mijn broek van mijn gat. 

De pijn is bij iedereen erger momenteel denk ik. Komt door het herfstweer?

Moyrrie hopelijk kan je vandaag een beetje voltrekken.

Harley, mega knap dat je zo afgevallen bent zeg!

Ik had mijn laatste schooldag. Alleen nog examens nu. Afstrepen afstrepen afstrepen.. bijna klaar...

Ik kom ook even  zeuren, want ik voel me schuldig tegenover jullie kwalen en ellende. Mijn knie is tot op de draad versleten. Gisteren een eind gelopen (gestrompeld) en nu kapot van de pijn. Ik heb pas 19 november een afspraak met de expert.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.