Gezondheid en welzijn
SuzyQFive
08-07-2021 om 21:32
Leven met pijn, kletsend het jaar door.
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.
Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Nieuwe regel: Ga geen sorry zeggen voor je bericht, ga niet zeggen dat je klaagt. Klagen doen we geen van allen, wel even lekker van ons afschrijven.
Toevoeging verwijderd door moderator ivm in strijd met huisregels.
Bakblik
28-09-2021 om 10:24
Lientje, ik heb je een pb gestuurd. Had een heel relaas getypt hier als reactie op jouw opmerking over niet zo liefdevol maar dat was wat te persoonlijk geworden voor op een openbaar forum. Ik heb geknipt en er een pb van gemaakt.
lientje69
28-09-2021 om 13:26
Gelezen Bakblik. En je hebt ook gelijk natuurlijk. Ik was alleen bang dat het negatief zou overkomen dat ik zei dat ik het wel lekker vindt dat hij af en toe een week weg is.
Ik heb een best aanwezige man zeg maar. Het is heel stil en rustig als hij er niet is haha.
Vroeger deden we écht alles samen. Maar na mijn infarct is dat overgeraakt
Ik kon veel niet meer
Vanaf dat moment hebben we een eigen leven gekregen naast ons samen leven.
lientje69
28-09-2021 om 13:28
Hier een verdrietige oudste. Master diploma uitreiking is nu onverwachts zonder familie. De Uni durft het niet aan.
Ze had er toch een beetje naar uitgekeken. Nu gaat ze zelf ook maar niet heen maar haalt ze hem op bij de balie. De meerwaarde van de uitreiking is weg zo
Bakblik
28-09-2021 om 13:41
A Lientje dat is jammer. Ik heb nu van de middelbare 2 diplomauitreikingen meegemaakt in coronatijd. Bij dochter had school goed zijn best gedaan om er iets van te maken, het was mooi en stijlvol maar niet de kolossale happening die de school er normaal van maakte en die we uit de verhalen kennen. Zoon zat op een andere school het laatste jaar en dat kenden we nog geen verhalen van. Het was wel aardig maar niet bijzonder.
Zeker van de universiteit is het zo'n mijlpaal die je kind bereikt, zo jammer dat je dat als ouders moet missen nu.
Moyrrie
28-09-2021 om 18:20
Jammer Lientje. De glans is er dan wel vanaf.
Bij de diploma uitreiking van dochter had de academy heel goed de ruimte ingedeeld.
Er waren maar 15 afgestudeerden dus dat is makkelijker te regelen
lientje69
28-09-2021 om 19:02
Dit hadden ze ook makkelijk kunnen regelen lijkt me.
Bijvoorbeeld in een collegezaal en dan per gezin bij elkaar en rest op afstand
Of langs lopen of apart 5 minuten per gezin in een kamertje. Zo jammer dit. De glans is eraf idd. Ik denk dat er ook veel studenten gaan afzeggen nu.
Ik ben met dochter een hamster ophalen nu. Ze wilde er toch graag weer een. Komt haar rust ten goede , ze gast voor het slapen gaan een uur spelen ermee in plaats van op haar telefoon.
Morgen moet ze weer afrijden. Ik hoop zó dat ze slaagt...
Moyrrie
28-09-2021 om 21:08
Spannend. Ik zal voor haar en voor jou duimen.
Ik zit morgen de hele dag in de auto,dus ik heb tijd genoeg
we gaan weer naar huis.
Het was leuk en nu is het weer fijn om naar huis te gaan.
Ik ben benieuwd hoe ik het huis aantref. Zoon is alleen thuis geweest, zonder zus die hem achter de broek aan zat.
Dus hij had ook vakantie
lientje69
29-09-2021 om 16:44
En weer gezakt
Ze reed prima maar er kwam een stortbui
Daardoor ging ze omdat ze 2 keer de lijn niet zag over de streep. Had ze haar snelheid ( nog) meer aangepast of de auto stilgezet was ze wel geslaagd. Baal er zo van.. Instructeur zegt ook: meer lessen heeft geen zin, je rijdt prima!
Moyrrie
29-09-2021 om 20:48
Wat balen Lientje. Zoiets beter inschatten leer je vanzelf in de praktijk.
TanSwallow86
29-09-2021 om 21:24
Ik vind het vreemd dat ze daar op is gezakt l. Bij mijn laatste examen had ik een ingreep door de examinator, kwam een woonwijk binnen maar zag een drempel te laat. Dus ingreep, toen zei nog tegen mijzelf, sufferd, dit kan je weer op je buik schrijven. Toen terug naar examen hal. Examinator zei een hele tijd niets, bladerde door papieren. Ik dacht, zeg nou wat. Zegt ie, ik er niks meer aan. Ik dacht nee he. Toen zei hij ik doe er niets meer aan, want je mag je rijbewijs halen. Je bent geslaagd. Was mooi verjaardagskado. Had examen toen op mijn verjaardag
lientje69
29-09-2021 om 21:31
Dochter dacht eerst ook echt dat ze een grapje maakte. Omdat verder alles perfect ging. Maar nee. Ze was serieus
lientje69
30-09-2021 om 08:30
Straks naar de borstenbus voor onderzoek. Zie er erg tegenop. Maar zie er wel het nut van in dus ik ga toch.
Nu ik in de zorg werk zie ik van dichtbij hoe ontzettend veel vrouwen een borst missen.
lientje69
30-09-2021 om 23:01
Onderzoek was niet fijn maar te doen. Heb nu wel een blauwe plek op mijn rechterborst ter grootte van een 2 euro muntstuk. Gebeurde eigenlijk nooit zei de medewerker. Ik had al gewaarschuwd dat ik door mijn bloedverdunners snel blauwe plekken heb.
lientje69
02-10-2021 om 08:33
Wat is het hier rustig!
Gisteren had ik avonddienst. Nu net oudste naar de trein gebracht. Wakker geworden met veel pijn dus dit gaat vandaag mijn dag niet echt worden vrees ik
TanSwallow86
02-10-2021 om 17:29
Hier ging net het rookalarm af. Knetter wat een herrie, ben gelijk half doof en van die herrie word je wel wakker denk ik.
Ik heb mijn oven aan, en blijkbaar lag er wat restjes kaas op de bakplaat en dat is nu verbrand. Ben macaroni aan het opwarmen.
Heb 2 alarmen hier, 1 in woonkamer en 1 in halletje