Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Leven met pijn, kletsend het jaar door.

lientje69 schreef op 22-09-2021 om 23:01:

Feesttoeter!
Ik heb de baan. Kan pas in februari beginnen maar ze willen op mij wachten.

Gefeliciteerd 

Suzy, heel veel succes vandaag! Ik brand een kaarsje. 

Ook ik heb gisteren een migraine-aanval gehad. 
Het is nog niet helemaal over. Ik ga vandaag maar heel rustig aan doen. 

Sterkte Moyrrie vandaag dan. Hopelijk trekt het snel helemaal weg.

Dank voor de felicitaties. Raar idee. Heb pas eind januari een diploma en nu al een baan. Fijn idee. Goed ik me daar verder me niet meer druk om te maken.

SuzyQFive schreef op 23-09-2021 om 08:23:

[..]

Dat was ie! Gelukkig maar 😬. Ik zit me nu klaar te maken om die kant op te gaan. Vriend zit beneden te eten, hij wel 😬. Normaal gesproken op dit tijdstip nog geen moeite mee maar slecht geslapen en dan heb ik ‘s ochtends altijd trek. Weet wel dat dat niet gunstig is voor mijn misselijkheid bij de operatie maar goed…

Gelukkig was ie negatief idd, ja je mag natuurlijk helemaal niks eten dat is erg lastig als je super trek hebt idd😫 ik duim voor je dat de operatie vandaag veilig en goed mag gaan 💛 heel veel succes en kracht toegewenst vandaag 💪

lientje69 schreef op 22-09-2021 om 23:01:

Feesttoeter!
Ik heb de baan. Kan pas in februari beginnen maar ze willen op mij wachten.

Gefeliciteerd wat goed!🥳🥳

Moyrrie schreef op 23-09-2021 om 09:29:

Suzy, heel veel succes vandaag! Ik brand een kaarsje.

Ook ik heb gisteren een migraine-aanval gehad.
Het is nog niet helemaal over. Ik ga vandaag maar heel rustig aan doen.

Wat heftig zeg, hoop dat je vandaag flink verlichting krijgt, migraine aanval is niet mals idd 😫 inderdaad vandaag goed rustig aan doen.

TanSwallow86

TanSwallow86

23-09-2021 om 19:21

Lientje, nog gefeliciteerd met je verjaardag en je nieuwe baan. Sorry heb geen kaart gestuurd. Ben net pas een beetje bij van weer de zoveelste migraine koppijn. En da squirts 

Dank voor de felicitatie Harley. Wat rot dat je je zo naar voelt. Hopelijk voel je je snel weer beter

Met pijn wakker geworden van oudste die met de deurtjes van de keukenkastjes smeet. Grrr
Op de enige dag dat ik uit kon slapen

SuzyQFive

SuzyQFive

25-09-2021 om 16:47 Topicstarter

Ik ben weer thuis, moest twee nachten blijven want te duizelig. Nu begint de andere uitdaging: darmen. Rommelt flink maar ik voel geen aandrang. Alleen af en toe lucht. 

Lekker dat je weer thuis bent Suzy. Hopelijk knap je snel weer op.

Hier heeft dochter buikgriep
Altijd fijn thuiskomen uit je werk.

Beterschap Suzy. Hoe verliep de operatie? 

Lientje, beterschap met dochter. 

Ik ben in Frankrijk. De reis was pittig. Het herstel hiervan viel me niet tegen. We zijn gisteren aangekomen en ik ben nu redelijk bijgetrokken. Ik heb vanochtend en vanmiddag nog geslapen en genikst. 

Beterschap Suzy. Hoop dat je snel herstelt. 

Ben je op vakantie Moyrrie? Wat lekker dan zeg.

Ik heb de stal van het paard uitgemest, een mooie zonsondergang gezien en een loslopend konijn van de buren in mijn tuin geobserveerd. Beest ontsnapt altijd en heeft inmiddels 6 huizen. Slaapt zelfs in het kippenhok bij andere buren tussen de kippen haha. Maakte me al zorgen maar dat blijkt dus overbodig

Wat grappig, dat konijn. 
Ik kan ook zo genieten van een zonsondergang. 

Ik ben op familiebezoek en heb zeker ook het vakantiegevoel. We blijven maar een paar dagen en gaan dan weer terug. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.