Gezondheid en welzijn
SuzyQFive
08-07-2021 om 21:32
Leven met pijn, kletsend het jaar door.
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.
Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Nieuwe regel: Ga geen sorry zeggen voor je bericht, ga niet zeggen dat je klaagt. Klagen doen we geen van allen, wel even lekker van ons afschrijven.
Toevoeging verwijderd door moderator ivm in strijd met huisregels.
Moyrrie
22-09-2021 om 10:39
Balen van de hoofdpijn Lientje. Ook al is het niet raar, na zo'n nacht en dag.
Ik heb al een week weer meer pijn als gemiddeld. Ik denk dat de kilte van de nachten en ochtenden meespelen.
lientje69
22-09-2021 om 10:53
Het wordt herfst en dus kouder en vochtiger Moyrrie. Dat werkt erg op de spieren en gewrichten. Ik heb er ook last van. Deze periode is altijd lastig voor me qua pijn. Wat dat betreft ben ik blij dat ik warm en droog werk heb nu. Dat scheelt de helft.
Bloedprikken gehad. Nu fingers crossed dat ik van non responder een responder ben geworden en wél antistoffen heb aangemaakt.
Straks nog eten koken. Cake bakken voor morgen. Visite voor morgen heeft ook afgezegd dus het is alleen voor mij en de kinderen . Tenzij broer nog aan komt waaien na zijn werk maar dat verwacht ik niet eerlijk gezegd.
Vanmiddag solliciteren en daarna nog een avonddienst. Denk dat de vrije dag morgen erg fijn is. 
Bakblik
22-09-2021 om 11:03
succes vanmiddag Lientje met je sollicitatie.
Niet zo fijn dat jullie meer pijn hebben nu het frisser wordt. Sterkte ermee..
Ik ga er zelf ook even wat paracetamol in gooien. Heb stevige hoofdpijn, heel vervelend en geen idee waardoor.
SuzyQFive
22-09-2021 om 14:35
Vandaag staat vooral in het teken van mijzelf klaarmaken voor de operatie. Vanmorgen eerst naar het zh geweest voor de coronatest. Hopelijk is die gewoon negatief 😬.
Nu heb ik mijn haar in de verf en straks onder de douche nog even ontharen enz.
Lientje, succes met je sollicitatie!
SuzyQFive
22-09-2021 om 14:36
Mijn vriend loopt ook al een paar dagen met pittige hoofdpijn. Denk door het weer, maar dan vooral doordat we tegen de wadden aanzitten en het daar nu waterhozenseizoen is deze week.
lientje69
22-09-2021 om 14:40
Zou kunnen hoor. Misschien ook luchtdrukverandering?
Succes Suzy met de voorbereidingen.
Dank voor het succes wensen, ik stap nu in de auto. Daarna gelijk door naar werk. Zal blij zijn als ik vanavond weer in mijn bedje lig.
Rachel.
22-09-2021 om 14:42
SuzyQFive schreef op 22-09-2021 om 14:35:
Vandaag staat vooral in het teken van mijzelf klaarmaken voor de operatie. Vanmorgen eerst naar het zh geweest voor de coronatest. Hopelijk is die gewoon negatief 😬.
Nu heb ik mijn haar in de verf en straks onder de douche nog even ontharen enz.
Lientje, succes met je sollicitatie!
Heel veel succes en sterkte bij de operatie Suzy, en ik duim met je mee dat je test negatief is !
Rachel.
22-09-2021 om 14:44
Ik las net ook van poezie dat ze ook barstende hoofdpijn heeft en ze dat vaker heeft sinds weersverandering, nu lees ik het van jullie ook
lientje69
22-09-2021 om 23:01
Feesttoeter!
Ik heb de baan. Kan pas in februari beginnen maar ze willen op mij wachten.
SuzyQFive
23-09-2021 om 08:23
Rachel. schreef op 22-09-2021 om 14:42:
[..]
Heel veel succes en sterkte bij de operatie Suzy, en ik duim met je mee dat je test negatief is !
Dat was ie! Gelukkig maar 😬. Ik zit me nu klaar te maken om die kant op te gaan. Vriend zit beneden te eten, hij wel 😬. Normaal gesproken op dit tijdstip nog geen moeite mee maar slecht geslapen en dan heb ik ‘s ochtends altijd trek. Weet wel dat dat niet gunstig is voor mijn misselijkheid bij de operatie maar goed…
SuzyQFive
23-09-2021 om 08:23
lientje69 schreef op 22-09-2021 om 23:01:
Feesttoeter!
Ik heb de baan. Kan pas in februari beginnen maar ze willen op mij wachten.
🎉🎉🎉🎉
en gefeliciteerd met je verjaardag!
Bakblik
23-09-2021 om 08:37
Lientje dubbel gefeliciteerd met van een verjaardag.
Suzy sterkte en succes vandaag.