Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Leven met pijn, kletsend het jaar door.

Goedemorgen. Rotnacht gehad. Veel pijn. En toen ik eindelijk sliep, kreeg dochter een paniekaanval.
Dus daar een tijd naast gezeten. 

Zit nu op de visite te wachten. Vier op verzoek van man vandaag alvast mijn verjaardag want morgen gaat hij weer een week weg voor werk

Heb je een leuke dag gehad, Lientje? 

Ik heb vandaag gebruikt om de financiële van mijn moeder goed op een rij te zetten. Mocht de belastingdienst vragen hebben, kan ik meteen de juiste papieren erbij pakken. Daarna heerlijk in de tuin gezeten om mijn hoofd leeg te krijgen 

Vooral een pittige dag Moyrrie. Op zich wel gezellig hoor maar meerdere afzeggingen waardoor ik dus een hoop werk voor weinig heb gehad zeg maar. En daardoor nu ook nog eens heel veel pijn. Dus ik baal een beetje. Plus dat al die taart nog opgegeten moet worden....

Fijn dat je alles uitgezocht heb. Schiet de totale afhandeling al op of duurt dat nog wel even?

SuzyQFive

SuzyQFive

19-09-2021 om 20:41 Topicstarter

Ff geleden dat ik hier was. Donderdag wordt ik geopereerd. Ze gaan dan mijn eierstokken verwijderen ivm de brca-mutatie. 
Het is niet echt iets waar ik naar uitkijk. Bij andere ingrepen gingen ze echt wat oplossen en kon ik uitzien naar minder pijn. Dit is ter voorkoming van maar nu is er nog niets mis. Dus beetje dubbel wel. 

Klinkt heftig Suzy. Sterkte voor donderdag! Hopelijk herstel je een beetje snel van je ingreep.

AttentiveCobra73

AttentiveCobra73

19-09-2021 om 22:08

Sterkte Suzy

Suzy sterkte en succes met je operatie. Hopen op een spoedig herstel. 

Suzy, spannend! Ik ga donderdag een kaarsje voor je branden. Hopelijk herstel je voorspoedig. 

Lientje, ik ben gelukkig bijna klaar. 
Jammer, dat je zoveel werk gedaan hebt en er dan afmeldingen zijn.
Je woont een beetje ver weg, anders was ik je komen helpen met de taart 

Ja heb nog aardig wat taart over idd Moyrrie.
Schooldag zit er weer op. Nu strijken en eten koken. Net de schone kleding in man zijn koffer gedaan, die gaat weer een week weg. Hij is nu dochter ophalen van de trein zodat ik dat niet hoef te doen. Dan zodirect dochters hamster begraven, die lag vanmorgen opeens dood in zijn hok. Ze had hem net een paar maanden.

TanSwallow86

TanSwallow86

20-09-2021 om 16:52

Lientje, weet dochter al dat Hammie dood is? Hamsters kunnen zo ineens overlijden, was ie ziek of weet je dat niet. 

HarleyQuin schreef op 20-09-2021 om 16:52:

Lientje, weet dochter al dat Hammie dood is? Hamsters kunnen zo ineens overlijden, was ie ziek of weet je dat niet

Ja, we zagen het vanmorgen vroeg al. Hij ligt nu opgebaard in een theedoosje....
Niet ziek bij ons weten maar ze beet de laatste dagen wel opeens terwijl ze dat nooit deed. Dronk heel veel. En wilde gisteren maar een klein stukje komkommer dat ze in de wangzak bewaarde terwijl ze dat normaal meteen opeet.
Dus ik denk iets met maag/ darmen. Beest zat vaak aan het hok te knagen, misschien een klein stukje plastic of zo per ongeluk doorgeslikt. Laatst had ze zelfs een hele gum aan stukjes in wangzak mee naar haar hol, gelukkig spuugde ze dat weer uit. Het was een raar apart beestje....

Wat sneu. 

Goedemorgen allemaal
Matig nachtje hier met korte stukjes slaap. Zo dochter naar de trein brengen En dan thuis nog maar weer  even mijn bed in. Anders trek ik mijn avonddienst vanavond niet.
Man is nu weer vertrokken voor een week werken
 Benieuwd hoe het gaat, hij voelt zich echt niet lekker zei hij. Hoop zo dat er volgende week eens iets uit het onderzoek gaat komen

Na vannacht om drie uur man uitgezwaaid te hebben en om kwart over zes dochter naar de trein hebben gebracht, heb ik vanavond nog avonddienst gedraaid. Het nadeel is dan dat ik niet meteen kan slapen. En dat is weer zonde want ik heb mijn slaap zo hard nodig.

Wel lekker gewerkt. Veel positieve feedback van de bewoners gehad. Erg leuk is dat toch.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.