Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Leven met pijn, kletsend het jaar door.

Snap ik HAHA. Maar mensen kijken uit belangstelling . Of uit bewondering. Of gewoon omdat ze nieuwsgierig zijn. Maar zelden uit veroordeling.
Het zal je wereld gewoon zó vergroten. En je zelfstandigheid. Dus ik zou me daar overheen zetten. Maar misschien scheelt het dat ik in de zorg werk. Ik loop regelmatig achter een rollator. Dan roep ik blij naar mijn bewoner: ff oefenen alvast! En dan moeten ze lachen.

Ik heb nu 4 van de 5 opdrachten voor school af. Niet verkeerd. Hoop dat ze goedgekeurd worden.
Nu weer even wat anders doen voor de afwisseling. Lang genoeg achter de laptop gezeten.

SuzyQFive

SuzyQFive

24-08-2021 om 15:24 Topicstarter

Ik heb weer vreselijk zere benen en onderrug. Gisteren lange dag op school. Hele nacht niet geslapen van de pijn. Vandaag weer veel te veel gedaan op school (normaal niet mijn werkdag maar introductieweek dus alles anders) en pfew… weer veel pijn. Iemand opperde al eens om ook eens een mri van mijn rug te laten maken ipv alleen hoofd. Die hoge hersendruk zou namelijk ook wel eens vanuit de rug kunnen komen. 

TanSwallow86

TanSwallow86

24-08-2021 om 18:19

Ik denk dat ik van de week maar weer eens een bezoekje ga brengen aan huisarts. Mijn nek is aardig weer aanwezig. 2x pijn aanval gehad. Het is kloppende pijn. Als ik mij rustig hou en even niets doe, dan zakt het, maar duurt zo lang. 

Pakketje is ook binnen. 

Leuk pakketje Harley?
Doe je goed naar de huisarts. Het moet niet te ondragelijk worden tenslotte.

Suzy zo'n MRI moet je ook weer voor op de wachtlijst denk?

TanSwallow86

TanSwallow86

24-08-2021 om 19:38

lientje69 schreef op 24-08-2021 om 19:32:

Leuk pakketje Harley?
Doe je goed naar de huisarts. Het moet niet te ondragelijk worden tenslotte.

Suzy zo'n MRI moet je ook weer voor op de wachtlijst denk?

Ja, is een beker waar je yoghurt etc in kan doen met een bakje erop voor muesli, cornflakes etc. En dat kan je meenemen. Wil niet steeds een flesje meenemen. Nu neem ik koffie of thee mee en in het bakje passen precies 2 mini gevulde koek. 

Oh ja, zo'n beker heb ik ook. Neem dan ook wel eens noten of bijvoorbeeld aardbeien of rozijntjes in en dan kwark ofzo in de beker. Erg handig!

TanSwallow86

TanSwallow86

24-08-2021 om 22:21

lientje69 schreef op 24-08-2021 om 22:10:

Oh ja, zo'n beker heb ik ook. Neem dan ook wel eens noten of bijvoorbeeld aardbeien of rozijntjes in en dan kwark ofzo in de beker. Erg handig!

Ik nam als ik in ziekenhuis moest zijn na afloop altijd een beker koffie met een broodje in het restaurant, maar dat is ook behoorlijk duur, en bruintje kan altijd de boel trekken en ik heb nog steeds geen geldboom in de tuin of ie zit verstopt onder de onkruid

TanSwallow86

TanSwallow86

24-08-2021 om 22:23

Welk merk heb jij. Ik heb van Mepal. Kon het laten bedrukken en kleur uit kiezen. Heb voor donker blauw gekozen zonder bedrukking

Heb een onbekend merk
Lag ooit voor een euro in een bak bij de supermarkt. Koffie en eten in het ziekenhuis doen wij ook nooit. Onbetaalbaar idd

Ik dacht een luie dag te hebben maar in zijn geheel heb ik best veel gedaan. Ben nu moe maar moet nog even door. Hoop dat ik hier morgen geen spijt van Heb, want dan ga ik een dag schilderen bij mijn schoonmoeder. Ook best intensief.

TanSwallow86

TanSwallow86

25-08-2021 om 17:32

Net bericht gehad van mijn spv'er. Zij is vanaf nu nog maar 2.5 dag bereikbaar. Vanaf donderdag werkt ze ergens anders en op vrijdag is ze vrij. Altijd leuk als je dat een dag van te voren op de hoogte word gebracht. 
Dus als ik iets nodig heb of behoefte aan een gesprek moet ik wachten tot de maandag.

Maar waarom raakt me dit zo? Ze weten dat ik alles graag op tijd wil weten, dan kan ik mij daar op voorbereiden. Dat weten ze. Ik moet mij gewoon niet aanstellen

Vervelend Harley. Is er voor die dagen dat ze er niet is geen backup?
Ik kan er overigens ook slecht tegen dingen op het laatste moment te horen hoor.

TanSwallow86

TanSwallow86

25-08-2021 om 18:40

lientje69 schreef op 25-08-2021 om 18:36:

Vervelend Harley. Is er voor die dagen dat ze er niet is geen backup?
Ik kan er overigens ook slecht tegen dingen op het laatste moment te horen hoor.

Eventueel de bereikbaarheid dienst en in de avond crisis dienst. 

Gelukkig maar dat er in elk geval iets is dan. Maar snap best dat je het liefst een vast persoon hebt

TanSwallow86

TanSwallow86

25-08-2021 om 19:07

lientje69 schreef op 25-08-2021 om 18:43:

Gelukkig maar dat er in elk geval iets is dan. Maar snap best dat je het liefst een vast persoon hebt

Er komt in ieder geval geen extra spv'er bij. Dat wil ik niet, want dan weet ik op een gegeven moment niet meer waar ik bezig ben. En deze spv'er wil ook niet echt dat er iemand bij komt. Zij laat de keuze aan mij en ik heb gezegt. Nee. 

Dit ging allemaal via de what's app. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.