Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Leven met pijn, kletsend het jaar door.

TanSwallow86

TanSwallow86

20-08-2021 om 16:58

Het hok van Mosi heb ik net leeg gegooid. Bak en tralies achter de containers gegooid. 
Nu is Mosi definitief weg. Waarom is dit zo moeilijk en doet het zo'n pijn.
Heb tijdens het proces steeds gejankt, nu nog steeds

Harley

Ik kom ook weer eens hier kijken. Wel verwarrend dat er een topic loopt op twee fora. Ik ga maar eens bijlezen. 

Haaai Alcedo!
Tsja. Het is hier een stuk prettiger qua forum. Vinden nu eenmaal een aantal van ons.

Goedemorgen
Werken dit weekend dus ik ben vroeg. Voordeel: je hebt wat aan je dag
Nadeel: mijn lijf wil nog niet echt met de dag beginnen dus auw.

AttentiveCobra73

AttentiveCobra73

21-08-2021 om 09:14

werk ze lientje 

Goedemorgen. Het zonnetje schijnt weer. 
Dat doet mijn lijf goed. 

Leuk je hier te zien Alcedo! 

Harley, het is moeilijk he? Knap van je dat je het hok hebt opgeruimd. 

Lientje, geef je Dreamer een zwaai? Ik mis het groepje. Ik zat te denken om misschien toch maar weer een account op Viva aan te maken. 
Ik wacht nog even af. Ik vind dit forum echt veel fijner
Veel succes met werken vandaag.

De zenuwpijn in mijn been is gelukkig weer afgezwakt naar de, voor mij bekende, zeurpijn in mijn kuit en tenen. Hopelijk blijft dat zo. Ik heb dus niet meer gebeld. 
Ik ga zo verder achter de naaimachine. Ik ben een nieuw rolgordijn aan het maken voor het raam in  de badkamer. Het andere was echt te vies. 
En als ik goed en regelmatig pauze inlas gaat het prima. Ik word er blij van. 

SuzyQFive

SuzyQFive

21-08-2021 om 10:03 Topicstarter

Lekker even knutselen dus Moyrrie. En fijn dat de pijn weer minder is nu. 
Hier slechte nacht, wreekt zich meteen. Gisteren met mijn verse brugpieper naar de stad geweest voor een nieuwe garderobe 🤪. Hebben in de stad bij de pastafabriek gegeten. Volgens dochter dè beste pizza ooit. De andere kids waren al naar hun vader, zij had nog een feestje bij mij in de straat (afscheidsfeestje van haar groep acht, ging voor de vakantie niet door omdat er leerkrachten met Corona waren). Ik zou even blijven op het feestje maar was toch iets te gezellig 😬. 

Klinkt als een geslaagde dag, Suzy.  Vandaag maar rustig aan doen. 

Ik heb het hele gordijntje aan de kant gelegd. Ondanks 3x meten heb ik het fout afgetekend. 

Het is goed te herstellen, maar dat kost tijd en concentratie. En ik krijg het nu niet berekend in mijn hoofd. Dag blij gevoel, hallo teleurstelling. 
Morgen weer een nieuwe poging. 

Balen Moyrrie. Hopelijk morgen meer geluk dan.

Suzy, wijntje teveel?  

Werken ging goed ondanks de pijn en vermoeidheid. Nu weer lekker thuus, heb gedoucht en ga zo dochter even ophalen bij haar vriendin. Man heeft haar vanmorgen bij de kapper afgezet in de stad en daarna is ze naar vriendin gewandeld die daar vlakbij woont. En nu ben ik weer beschikbaar om haar op te halen. Buurtbus rijdt niet in het weekend. Doordeweeks is het trouwens ook heel zuinig.  We zitten echt in een uithoek qua OV.

Dagje werken en dan lekker paar dagen vrij.
Het trekt niet nu naar de auto te lopen, her komt met bakken de lucht uit hier

Goedemorgen, ook hier komt het met bakken vol uit de lucht vallen.
Ik wilde wandelen op de heide vandaag, maar stel het toch maar uit.
Zijn mijn benen vast blij mee,ik gooi er straks maar eerst weer pijnstillers in.
Heerlijk,Lientje, strakjes een paar dagen vrij,kun je even weer bij komen.
Morrey,strakjes weer meten en weer meten totdat je het zeker weet of past?
Suzy, heerlijk met brugpieper  op stap, goed geslaagd voor het komende jaar ?
Ik vind,als moeder is het heerlijk om zo eenkeermet je kind op stap te kunnen gaan, herinneringen bouwen.
Harley, hoe gaat het nu met jou , ben je wat rustiger geworden na het opruimen van de kooi ?
Het valt niet mee,afscheid te moeten nemen van een geliefd huisdier.

Het is me gelukt 😀
Het gordijn hangt voor het raam. Nadat ik vanochtend weer helder begonnen was ging het verder prima. 

Hier heeft het vooral vannacht heel veel geregend. 
Hemke, heb je nog op de hei gewandeld vandaag? 

Wat goed van je Moyrrie!
Hemke, een dagje rust is ook niet gek toch?

Hier ook veel regen. Maar niet zoveel als in Friesland gelukkig. 
Werk ging goed gelukkig. Daarna nog even verjaardag geweest en nu moe op de bank. Heb wat stokbroden kip kebab in de oven gedaan, even makkelijk vanavond. Bovendien waren ze in de aanbieding.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.