Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Leven met pijn, kletsend het jaar door.

AttentiveCobra73

AttentiveCobra73

02-08-2021 om 18:20

Ik ook Lientje
Vindt het hier wel prettig

Ik ook. Ik vind het hier prima. Ik heb me eerder deze week op anoniem laten zetten bij viva. 

Moyrrie schreef op 02-08-2021 om 20:17:

Ik ook. Ik vind het hier prima. Ik heb me eerder deze week op anoniem laten zetten bij viva.

Dat heb ik dan nog niet maar ik denk er wel over na. Vind het best jammer dat een deel van ons groepje daar nog blijft hangen, het werkt hier zó veel beter en prettiger.

ik kijk amper meer op de Viva,ben helemaal aan het afkicken.
De storingen gaan vaker optreden,er is minder belangstelling, van de vaste lezers.
Lientje, doe vandaag rustig aan, laat het vrouwvolk het werk doen, jij dirigeert en regisseert.
Hoe is het gisteren gegaan. moyrrie ?
Hier staan de bedden klaar, er komen loges vandaag😁, dat is vanmiddag zwemmen, morgen pizza’s  bakken.
Aan HH komt er dus niet heel veel uit mijn handen.

Haha hemke, rustig aan doen op mijn werk? Valt niet mee hoor. Maar de werkdag zit er weer op. Wat gezellig logees, en die pizza klinkt ook goed.
Wij gaan aan de goulash vandaag.
Moet alleen nog wat energie zoeken om aan de slag te gaan. Heb best wel flink pijn. Gelukkig de komende 3 dagen vrij. Hoop ik. Als er geen zieken komen op het werk.
Maar dan is nee ook een antwoord natuurlijk.
Sta volgende week ook alweer 6 dagen van de 7 ingepland. Meer dan genoeg vind ik.

TanSwallow86

TanSwallow86

03-08-2021 om 19:06

Ben het zat aan het worden, geen fut meer, ga weer richting depressie. Joepie

Dat is niet zo mooi Harley. Kan je het bespreken met je spv-er of de huisarts?
Kan het door het afbouwen komen van de medicatie?

Hier loopt het ook niet helemaal soepel. Veel pijn. Een chagerijnigr man. Een depressievr dochter( dat gaat nog erger worden als ze morgen zakt, ik hoop met heel mijn hart dat ze slaagt maar heb mijn twijfels vanwege haar gedrag nu)

TanSwallow86

TanSwallow86

03-08-2021 om 19:27

lientje69 schreef op 03-08-2021 om 19:09:

Dat is niet zo mooi Harley. Kan je het bespreken met je spv-er of de huisarts?
Kan het door het afbouwen komen van de medicatie?

Spver is met vakantie. Ik spreek haar pas op 8 sept, ook gelijk mijn verjaardag. Maar ik kan altijd de bereikbaarheid dienst bellen en na kantoor uren de crisis dienst. 

Ik leef nu met chronische pijn maar het kan dat het nog omkeerbaar is. Dat zal ik eind september vermoedelijk weten. Er zijn momenten dat ik er gek van word en bang ben dat ik in een rolstoel zal belanden. Ik ben nog niet eens fucking 35 ofzo. Ik wil gewoon zo snel mogelijk uitsluitsel maar dat kan niet, ik moet maanden trainen nu wil ik het weten.

HarleyQuin schreef op 03-08-2021 om 19:27:

[..]

Spver is met vakantie. Ik spreek haar pas op 8 sept, ook gelijk mijn verjaardag. Maar ik kan altijd de bereikbaarheid dienst bellen en na kantoor uren de crisis dienst.

Wel doen hè als het echt niet goed gaat.

wel contact zoeken, Harley,als het niet goed gaat, hulp zoeken is een normaal iets.
Lientje, ik hoop dat jouw dochter slaagt, dan scheelt weer. 
Jouw man, chagrijnig, die stuur je maar uit wandelen, hij hoeft zijn buien niet op zijn naasten uitvoeren,geldt natuurlijk ook voor jouw dochter.
Red-velvet, dan voel je je helemaal onmachtig, nutteloos, terwijl je nog zoveel wilt.
Ik hoop voor je dat het de goede richting uitgaat.
Ik zit uitgeteld op de bank, maar wel met een goed gevoel, wij hebben een fijne drukke dag achter de kiezen.
Maar jongejonge, wat een drukke bedoening in het zwembad, ik zwem amper, zit meer op de stoel, dus kon alles goed observeren.
Als ik zie,hoe sommige ouders hun kind van de hoge glijbaan laten gaan, kindjes een jaar of 2,zwembandjes om, dan alleen de glijbaan insturen, onverantwoordelijk.alleen in het diepe laten, kwaad worden als de bewaking er iets van zegt.
Maar goed, wij hebben het leuk gehad, nu ligt het spul op hun bedden,met het mobieltje filmpjes kijken.

Dat klinkt heftig Red Velvet. Ik hoop echt voor je dat het omkeerbaar is nog.
Nu kan ik een heel verhaal afsteken over dat het leven echt nog wel de moeite waard is , zelfs eventueel in een rolstoel, maar daar ben je nog lang niet aan toe.
Het moeten afscheid nemen van je dromen, het leven zoals het is/ was, je toekomst, je hobbies en ga zo maar door is een rouwproces. En verdomd zwaar en moeilijk. Daar weten we hier alles van. Helaas.
Schrijf , foeter, mopper, huil je frustraties en zorgen er maar uit op dit topic.
Je bent van harte welkom. 
En hopelijk kan je over 2 maanden zeggen: bedankt maar niet tot ziens. Gelukkig is dit topic niet meer nodig. Dat hoop ik oprecht voor je dat dat zo is dan.

Hemke, lekker uitpuffen dan nu maar. Hoe lang blijven je logees?

Zo voor mijn 6e hepatitis injectie. Als ik dan volgende maand nóg geen antistoffen heb, geef ik het op hoor. Er zit een eind aan mijn vaccinatiebereidheid.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.