Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Kanker heeft gewonnen; moeder overleden

rooiekater schreef op 31-10-2023 om 19:37:

[..]

Ja normaal laat ik het los nu niet. Nu blijft de angst is mijn moeder de volgende.

Ik kan me het voorstellen

Het is heel rot rooie kater. Probeer  nog zo veel mogelijk  bij haar te zijn en mooie momenten  en herinneringen  te maken. Dat heb ik met mijn vader helaas tekort gedaan.  Heel veel sterkte, het blijft moeilijk en zwaar afscheid te moeten nemen van een geliefde. Wel was het bij mij zo dat ik op een gegeven  moment er vrede mee had, het lijden is zo naar om te zien, je gunt iemand dan zijn rust. Maar het verdriet en het gemis blijft , en de weg ernaartoe is gewoon ronduit k#t. 
Ik denk aan je en leef mee van een afstand. 

even een knuffel 

rooiekater

rooiekater

01-11-2023 om 19:51 Topicstarter

Wat lief allemaal 

Vandaag te horen gekregen dat de nierfunctie achteruit gaat. Dus opnieuw een scan om te kijken waarom. 

Ga zo vaak mogelijk langs. Weg gaan lukt niet meer zonder rolstoel en dan max 2 uurtjes dan is ze op.

ah wat gaat het hard zeg.

Sterkte rode kater 

koester de momenten  

Sterkte  

rooiekater

rooiekater

02-11-2023 om 06:13 Topicstarter

Dank voor alle lieve reacties 

Heb gelukkig ook een fijne werkgever die mee leeft en ook duidelijk heeft gezegd je moeder staat op 1. Als er iets dan ben je weg. En verlof is mogelijk. Collega's weten er ook van.

rooiekater

rooiekater

05-11-2023 om 18:52 Topicstarter

Emoties die springen van de week de uitslag van de spoed scan.
Ik ben bang 

sterkte met wachten

rooiekater

rooiekater

08-11-2023 om 17:42 Topicstarter

De kanker neemt weer verder toe ten opzichte van 3 weken geleden. De oncoloog gaat overleggen met collega's en kijken of er nog opties zijn. 

oh nee toch  

balen zeg 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.