Gezondheid en welzijn
Gemberkoekje
08-03-2023 om 12:13
Bevolkingsonderzoek borstkanker gehad..wie ook?
Vandaag mijn eerste bevolkingsonderzoek voor borstkanker gehad...ik zag er enorm tegenop omdat je vaak hoort dat het erg pijnlijk is. Maar het viel me erg mee..voelde er weinig van.
Ik ben alleen wel zenuwachtig voor de uitslag. Weten jullie of de laborante die de foto maakt al iets kan zien of kijken zij alleen of de foto technisch gelukt is?
Toen ik klaar was zei ze namelijk dat het kan zijn dat je een vervolg onderzoek krijgt. Ik vraag me af of ze dat standaard tegen iedereen zegt of dat ze toch al iets gezien heeft.
Hoe ging het onderzoek bij jullie en wanneer kregen jullie de uitslag?
Poezenmeisje
01-06-2026 om 16:34
Ik ben zojuist gebeld. Direct na mijn vakantie kan ik terecht. Mijn huisarts had blijkbaar al doorgegeven wanneer ik terug vloog. Dat gaat wel netjes snel.
Nou kan ik de telefoon ook weer op de hotelkamer laten liggen. Die had ik steeds bij me, mét een pen en een notitieblok.
Kersje
01-06-2026 om 16:54
Heftig Poezenmeisje, maar fijn dat je huisarts zo meedenkt en doortastend is! Ik hoop dat je sowieso nog wel wat kunt genieten daar, al zal het heel dubbel voelen…..
sterkte en tevens succes gewenst 🌹
Poezenmeisje
01-06-2026 om 17:46
Gisteren zat ik er behoorlijk doorheen. Mijn man heeft me toch maar naar buiten gesleurd met een paar pijnstillers erin. Een paar kilometer gewandeld naar het naaktstrand, terwijl het hotel direct aan het gewone strand ligt. Lekker in zee gezwommen en met een paracetamol gaan slapen.
Vandaag een rustdag. Even in het binnenbubbelbad gehangen en nu TheBigBangTheory in het Spaans kijken. Man is nog even naar het strand.