Financiën en recht Financiën en recht

Financiën en recht

Wat heb je jezelf gegund?

Ook dit topic hier maar voortzetten  

Dus, wat heb je jezelf gegund? Waarmee heb je jezelf een plezier gedaan of waar twijfel je nog over? Laat het hier weten, we trekken je wel over de streep om het toch te kopen 



Advies bij de Douglas en hele berg make-up. Waterproof foundation van Shiseido, waterproof oogschaduw van Chanel, een waterproof potloodje van Chanel en een setting spray van hun eigen merk.
Ik heb enorm last van opvliegers en alle make-up smelt er af. Met deze zou het goed moeten gaan, het staat in elk geval erg mooi.

Een toffe kamerplant, een medinilla. 

Bijna een hele rol chocoladekoek. Oeps…

Iemand nog een idee wat ik mezelf kan gunnen? Ik gun mezelf iedere maand dat ik minstens 300.000 stappen (10K per dag dus) heb gezet iets, maar de maand is bijna om en ik weet nog niet wat ik mezelf er voor gun 🙈
Ter voorbeeld, vorige maanden was het:
- een pedicure
- nieuwe wandelbroek
- massage bij salon

massages kun je elke maand opnieuw doen

Ik heb mijzelf een bos roze roosjes gegund

Mok schreef op 22-07-2021 om 13:30:

Wat leuk, Lolly!
Ik gun meezelf een keer per jaar een dag shoppen met een personal shopper. Kost best wat, maar ik kom altijd thuis met dingen die me heel goed staan en die ik zelf niet zo gauw uit het rek had geplukt. Echt een feestje, zo'n dag.

Mag ik vragen hoe je een personal shopper hebt gevonden? Lijkt me ook wel eens wat om te doen, omdat ik niet zo goed meer weet wat mijn smaak is.

SilverQuelea47

SilverQuelea47

29-07-2021 om 21:38

Twee bralette setjes bij Asos. 

een zomerjurkje voor mee op vakantie, via Vinted. 

Irregular_Choice

Irregular_Choice

30-07-2021 om 20:55 Topicstarter

Ik ben op vakantie en heb mezelf verwend met nieuwe geurkaarsen van merken die ik bij mijn woonplaats in de buurt niet kan vinden in fysieke winkels. Hier gelukkig wel, dus ik ben blij 



Rooftop-Garden-Large-Jar-Candle_grande.jpg?v=1613661586


45da1796967683519fd70d943991b03a7b08246e.jpg


3fa8ae8bfebb36dc3e78f02b2cfda20e3231c9e7.jpg

gooscreek-wax-melt-apple-spice.jpg


606290692.jpg

Irregular_Choice

Irregular_Choice

30-07-2021 om 21:01 Topicstarter

550x480.jpg



1662823233.jpg


81ehU8JLFiL._AC_SL1500_.jpg



21506_village-candle-aspen-holiday-velka.jpg?5db0b130

Ik kan voorlopig weer even vooruit! Ook alvast wat geuren voor de winter meegenomen nu thuis alleen nog plek zoeken 

Die ruiken zoooo lekker. Maar zo duur

Irregular_Choice

Irregular_Choice

30-07-2021 om 22:24 Topicstarter

Regendrup. schreef op 30-07-2021 om 21:04:

Die ruiken zoooo lekker. Maar zo duur

Daar heb je gelijk in ja en yankee candle gaat de prijzen nog verder verhogen, zijn nu boven de €30,-. Maar goed, ik vind dit wel echt een stuk lekkerder dan airwick, Ikea of Bolsius ofzo. Dus wat dat betreft het geld wel waard. Heb inmiddels een klein fortuintje in de kast staan 🙈

Irregular_Choice schreef op 30-07-2021 om 22:24:

[..]

Daar heb je gelijk in ja en yankee candle gaat de prijzen nog verder verhogen, zijn nu boven de €30,-. Maar goed, ik vind dit wel echt een stuk lekkerder dan airwick, Ikea of Bolsius ofzo. Dus wat dat betreft het geld wel waard. Heb inmiddels een klein fortuintje in de kast staan 🙈

Oh heerlijk die kaarsen! Woodwick vind ik zelf ook lekker, maar Goose Creek ook. Online zijn ze vaak wel iets goedkoper, maar nog steeds prijzig helaas. 

Heb eigenlijk maar 1 miskoop daarin gedaan. North pole bakery van goose creek, zo verschrikkelijk zoet dat het gewoon vies was. Die heb ik weggegooid 

Irregular_Choice

Irregular_Choice

31-07-2021 om 10:30 Topicstarter

PomPom schreef op 31-07-2021 om 10:20:

[..]

Oh heerlijk die kaarsen! Woodwick vind ik zelf ook lekker, maar Goose Creek ook. Online zijn ze vaak wel iets goedkoper, maar nog steeds prijzig helaas.

Heb eigenlijk maar 1 miskoop daarin gedaan. North pole bakery van goose creek, zo verschrikkelijk zoet dat het gewoon vies was. Die heb ik weggegooid

Ik bestel ook vaak online. Leuke aanbiedingen van 50% korting bijvoorbeeld! Goose creek vooral, dat is bijna nergens te koop. En dan zit er heel soms een miskoop tussen. Tot nu toe een keer 1 gehad van yankee candle, gelukkig een small jar. En een potje voor de scenterpiece. Heb van goose creek nu een grote pot thuis staan die ik wat minder vind. Niet vies, maar ook niet helemaal geweldig. Heb dus gisteren alles van goose creek kunnen ruiken, daarom wilde ik perce naar die winkel Woodwick heb ik 1 kaars van, maar ik hou niet van dat geknetter. Vind dat niet prettig als ik bijvoorbeeld tv zit te kijken ofzo. Dan hoor ik dat geluid continu er tussendoor. De geuren vind ik wel heerlijk, dus ik heb wel waxmelts ervan! 

Oh zo'n personal shopper lijkt me ook fijn! Ik vind het soms zo lastig om kleding te vinden die ik leuk vind staan dus dat zou ik best een idee vinden.
Mok, net als Taartjes ben ik ook wel benieuwd hoe je zo iemand vindt! 

Een tijdje geleden heb ik mezelf een nieuwe laptop gegund  Ik had er al wel een maar die is al wel wat jaren oud, redelijk traag en zwaar. Nu heb ik die nog steeds wel (om te gamen, omdat er nog foto's etc. opstaan) maar omdat ik mijn laptop sinds een jaar veel meer gebruik ook werk gerelateerd, heb ik mezelf een kleinere, snelle en mooie laptop cadeau gedaan zodat ik nu veel sneller en makkelijker aan de slag kan. Ik geniet er nog steeds van dus een goede investering

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.