Financiën en recht Financiën en recht

Financiën en recht

Vinted topic

Top zulke koopjes, ik hou ervan! 
Ik heb zelf een boek voor mijn kind besteld voor 5 euro incl verzenden ipv 15 nieuw.  Ideaal. 

De support afdeling is wel enorm traag als er iets misgaat, maar ja, je kunt niet alles hebben, zullen we maar zeggen. De aanhouder wint 🤣

buufie schreef op 25-07-2026 om 08:57:

[..]

ja die provincie uit het noorden idd. Ik zal even kijken naar het kleding topic

Leuk! 

Ook een beetje jammer als je bericht van vinted krijgt dat je pakketje vandaag bezorgd wordt dat dat maar de helft van de tijd ook klopt.  Dit keer is het weer bij een mailtje gebleven en is het pakketje nog steeds onderweg helaas.  

Zonde, vandaag een miskoop binnengekregen.  Had een mooie nieuwe beha met prijskaartje besteld van een merk en model waar ik er meer van heb, blijkt het de push up versie te zijn, wat ik helaas niet uit de foto's en advertentie gehaald had. Dus die ga ik maar zelf weer uploaden... Maar wel erg jammer. 

Happyapple schreef op 25-07-2026 om 23:22:

Ook een beetje jammer als je bericht van vinted krijgt dat je pakketje vandaag bezorgd wordt dat dat maar de helft van de tijd ook klopt. Dit keer is het weer bij een mailtje gebleven en is het pakketje nog steeds onderweg helaas.

Ja duurt soms wel even, maar goed geduld is een schone zaak..

Ik begin wel een beetje een Vinted-addict te worden..  Mn kledingkast wordt onderhand aardig vol.. Heb zelf ook wel wat erop staan maar dat schiet niet echt op..

Haha vinted is ook soort van mijn nieuwste hobby inderdaad 🤣🫣
Hier gaat de verkoop nu ook niet zo denderend, maar ja,  vakantieperiode he.  

Happyapple schreef op 28-07-2026 om 22:36:

Haha vinted is ook soort van mijn nieuwste hobby inderdaad 🤣🫣
Hier gaat de verkoop nu ook niet zo denderend, maar ja, vakantieperiode he.

🤣  

Ja das waar... geduld is een schone zaak...

ik sta zaterdag op een kleine markt (gewoon voor de fun) en dan neem ik alles aan kleding mee. Wat ik daar verkoop is meegenomen en dan zie ik wel wat ik met de rest doe. Neem ook boeken mee, en nog wat andere dingetjes. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.