Financiën en recht Financiën en recht

Financiën en recht

Pakket morgen aan laten komen

Ik wil iemand iets versturen en ik zou het liefste willen dat het morgen al aankomt. Met briefpost lukt dat natuurlijk niet en een spoedverzending van 80euro wordt me ook te gek.
Maar ik kan nergens vinden of de pakketen van PostNL wel vandaag opgehaald en morgen bezorgd worden. Ik heb heel Google afgespeurd maar zonder resultaat. Wie weet het antwoord op mijn vraag?

Er is wel een Coop in de buurt waar ik het pakket vandaag kan inleveren.

Vandaag inleveren kan bij vrijwel elke supermarkt met postkantoor, maar het zal dan morgen pas opgehaald worden.

Dopje

Dopje

23-01-2022 om 09:58 Topicstarter

Brabeau schreef op 23-01-2022 om 09:55:

Vandaag inleveren kan bij vrijwel elke supermarkt met postkantoor, maar het zal dan morgen pas opgehaald worden.

Dank voor je snelle reactie. Dat is jammer! Dus eigenlijk is het via de normale weg niet mogelijk om morgen al iets te laten bezorgen.

volgens mij is het sowieso vrij lastig om als consument een pakket op maandag bezorgd te krijgen?

Als je het kado vandaag bij bol besteld is het toch vaak wel al binnen 24 uur levering? Misschien Amazon ook wel. 

Je kan bij coop vragen wanneer het afhaalmoment is door PostNL. Maar dan nog doet een pakket er meestal langer over. Ik zie geen oplossing behalve koerier inhuren.

Brieven worden op maandag al jaren niet meer bezorgd. 

Dopje

Dopje

23-01-2022 om 10:10 Topicstarter

redbulletje schreef op 23-01-2022 om 10:07:

Als je het kado vandaag bij bol besteld is het toch vaak wel al binnen 24 uur levering? Misschien Amazon ook wel.

Het is helaas niet iets wat ik online kan bestellen. Mijn moeder is aangereden met een auto en ik heb een pakketje met persoonlijke items gemaakt. Door omstandigheden kan ik zelf pas woensdag bij haar op bezoek en ik had dit graag morgen al bij haar laten bezorgen.

Ik wou zeggen dat je met Greetz kunt bestellen, dan kun je voor €5 op maandag laten leveren. 
En dhl levert wel op maandag, maar komt het waarschijnlijk niet ophalen. 
Ken je niemand die de rit van jouw woonplaats naar moeders woonplaats sws voor werk of zo maakt? Desnoods via Facebook in je woonplaats? Normaal zou ik dat niet doen, maar in dit zielige geval kan ik het me wel voorstellen. 

redbulletje schreef op 23-01-2022 om 10:08:

Brieven worden op maandag al jaren niet meer bezorgd.

Pakketjes wel

misschien kun je wel al morgen een bloemetje laten bezorgen en dan woensdag je pakketje meenemen?

Dopje schreef op 23-01-2022 om 10:10:

[..]

Het is helaas niet iets wat ik online kan bestellen. Mijn moeder is aangereden met een auto en ik heb een pakketje met persoonlijke items gemaakt. Door omstandigheden kan ik zelf pas woensdag bij haar op bezoek en ik had dit graag morgen al bij haar laten bezorgen.

O, wat sneu.

Het pakketje is al klaar begrijp ik? Anders had je misschien iemnand uit haar directe omgeving kunnen vragen om het namens jou te regelen (vriendin, zus, buurvrouw) 

Dopje schreef op 23-01-2022 om 10:10:

[..]

Het is helaas niet iets wat ik online kan bestellen. Mijn moeder is aangereden met een auto en ik heb een pakketje met persoonlijke items gemaakt. Door omstandigheden kan ik zelf pas woensdag bij haar op bezoek en ik had dit graag morgen al bij haar laten bezorgen.

Wat triest voor je moeder, hopelijk is 't niet al te ernstig? 

Denk dat ze het sowieso waardeert, ook al is het pakket er niet al morgen. En als je woensdag gaat kun je 't wellicht net zo goed zelf meebrengen. 

Al naar koeriers gekeken? 
Sterkte voor je moeder en voor jou zal het ook wel schrikken zijn geweest!

Dopje

Dopje

23-01-2022 om 12:37 Topicstarter

Dank jullie! Een vriendin bezorgt morgen iets kleins bij ze en de rest neem ik woensdag mee. Het is vooral knutselspul van de kinderen dus dat is lastig door iemand anders te regelen 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.