Financiën en recht Financiën en recht

Financiën en recht

Onverwacht € 1000 gekregen, wat zal ik ermee doen?


Deels opzij zetten voor motor, deels beleggen en jezelf met de overschot trakteren

Earlgreythee

Earlgreythee

17-07-2021 om 15:16 Topicstarter

Red_Velvet schreef op 17-07-2021 om 13:22:

Deels opzij zetten voor motor, deels beleggen en jezelf met de overschot trakteren

Ik weet eigenlijk niets van beleggen, moet je daar niet veel meer geld voor hebben om in te leggen?

Earlgreythee schreef op 17-07-2021 om 15:16:

[..]

Ik weet eigenlijk niets van beleggen, moet je daar niet veel meer geld voor hebben om in te leggen?

Nee hoor. Je kan al beginnen met een euro.

_melon schreef op 17-07-2021 om 15:19:

[..]

Nee hoor. Je kan al beginnen met een euro.

Ja maar dat is niet zo verstandig als je met bepaalde kosten zit (transactiekost instapkost etc). Als je niks kent van beleggen zet je het mss beter toch opzij. 

Red_Velvet schreef op 17-07-2021 om 16:04:

[..]

Ja maar dat is niet zo verstandig als je met bepaalde kosten zit (transactiekost instapkost etc). Als je niks kent van beleggen zet je het mss beter toch opzij.

Klopt met een euro kom je niet zover, maar het was ook meer 'bij wijze van'. Op Peaks heb ik een leuk potje gemaakt destijds met weinig geld.

Ik zou de helft wegzetten en met de andere helft iets leuks doen met je man. Hiervan veel foto's maken en doorsturen naar je moeder zodat ze echt merkt hoezeer je het waardeert.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.