Financiën en recht Financiën en recht

Financiën en recht

ElectricKookabura85

ElectricKookabura85

11-07-2021 om 20:56

Marktplaatsbelevenissen

We ergeren ons na Viva nu hier op Viafora lekker door aan alles wat we meemaken op marktplaats!


Ah, gevonden !! 

Ha fijn!

Ik heb nog wel een marktplaatsergernis...

Manlief die te pas en te onpas items op Marktplaats gooit, zonder overleg of ik er ook wel van af wil.

Courage schreef op 11-07-2021 om 22:42:

Ik heb nog wel een marktplaatsergernis...

Manlief die te pas en te onpas items op Marktplaats gooit, zonder overleg of ik er ook wel van af wil.

hahahaha, dat kan ik me voorstellen. Heeft ie een lievelingsstoel? 

Courage schreef op 11-07-2021 om 22:42:

Ik heb nog wel een marktplaatsergernis...

Manlief die te pas en te onpas items op Marktplaats gooit, zonder overleg of ik er ook wel van af wil.

Dat is meer een man-ergernis toch? 

Kan ik over meepraten. Man ruimt graag op (gooit weg) en dan vooral spullen van mij. Zonder overleg. En daar kom ik dan soms achter als ik een vuilniszak in de container gooi ofzo.

WOEST!! word ik daarvan.


Ook weer gevonden 

Nou ik kan het me voorstellen. Hier zou er oorlog uitbreken als mijn spullen ongevraagd verkocht worden.

Waar ik me vaak aan erger op MP is dat je bijzonder a-sociale mensen hebt die een berichtje sturen dat begint met : Eeej/ Heee.

En de rest van het bericht is ook niet veel soeps. Ik reageer dan tegenwoordig al niet meer.

MP ergenis, mensen die hun telnummer geven en vervolgens niet opnemen en ook niet reageren op appjes. 

Ik geef gewoon nooit mijn telefoonnummer.

ElectricKookabura85

ElectricKookabura85

12-07-2021 om 11:24

Ik heb er twee kleine boekjes op staan nu die verrassend zwaar zijn. De verzendkosten zijn meer dan de boekjes kosten, dus dat is niet interessant. Ik heb ze daarom op "ophalen" gezet.

En hoe vaak ik dan niet alsnog de vraag krijg wat verzenden kost... Ik het begin gaf ik dan nog wel aan "boekjes wegen X, verzendkosten zijn Y" en structureel hoor je dan daarna niks meer. Zo aso!

Nu zeg ik dat alleen "ophalen" mogelijk is. En voor de echte doorzetter die vraagt of ik niet toch kan verzenden geef ik de kosten door en hoor ik wederom niks.

Haha, ik heb ook een opruimerige man die mijn verpakkingsmateriaal weggooit terwijl ik een opleving heb in de verkopen.

Ik had mijn man lekker weggedaan als die aan mijn spullen gaat zitten. Echt hoor, wat is dat voor raar iets?

Ik heb 2 spelletjes gekocht op MP, zouden gisteren maar anders vanochtend op de bus gaan. Ik zie nog niet op de track and trace. Ben benieuwd. Normaal haal ik dat liever op.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.