Financiën en recht Financiën en recht

Financiën en recht

Hema cadeaukaart

Van vrijwilligerswerk heb ik een Hema cadeaukaart gekregen en daar wil ik vanmiddag een leuke broek van kopen. Bij onze Hema zijn er geen pashokjes aanwezig. Als de broek niet mooi valt, krijg ik dan een nieuw tegoed op de kaart? 
Wie begrijpt het retourbeleid van de cadeaukaart?

Als je het bonnetje bewaard dan krijg je volgens mij je geld terug bij retour.

Volgens mij krijg je geld gewoon terug. 

Je krijgt inderdaad gewoon geld terug.

SevenJumps

SevenJumps

24-10-2021 om 12:52 Topicstarter

Bedankt!! Ik ga de broek aanschaffen!

Nog een tip, koop 2 maten groter. Kleding van de Hema valt heel klein.

MMcGonagall schreef op 24-10-2021 om 16:10:

Nog een tip, koop 2 maten groter. Kleding van de Hema valt heel klein.

Ik heb er alleen pyamabroeken gekocht, maar daarvan heb ik juist altijd een maat kleiner dan normaal.

De hemdjes vaak standaard maat.

MMcGonagall schreef op 24-10-2021 om 16:10:

Nog een tip, koop 2 maten groter. Kleding van de Hema valt heel klein.

Klein? Ik vind het juist in het algemeen op maat dan wel groot vallen (zowel kinder- als dameskleding). 

Vroeger ging ik wel eens met m'n aankoop twee deuren verder bij C&a even de paskamer in om te passen.  Was het niet goed, ging ik gelijk terug ermee.

Dit advies komt vast te laat.

Is het gelukt, Seven Jumps?

BumpyGrasshopper95

BumpyGrasshopper95

26-10-2021 om 10:13

MMcGonagall schreef op 24-10-2021 om 16:10:

Nog een tip, koop 2 maten groter. Kleding van de Hema valt heel klein.

Mijn ervaring is juist andersom,  idem voor kinderkleding. 

Mallebeppie schreef op 26-10-2021 om 10:13:

[..]

Mijn ervaring is juist andersom, idem voor kinderkleding.

Dat is dan wel raar. Ik heb een korte broek van de Hema in maat 40, normaal 36, en een vestje maat M dat niet dicht kan (normaal 36/38).

dat vind ik wel bijzonder, want mijn kont past echt nergens in een maat 36 en toch passen de pyamabroeken en slips daar prima.
Vestjes idem, brede schouders maat m gaat bij mij prima dicht als ik dat zou willen.
Hemdjes koop ik maat m en dat is ook echt mijn bovenmaat (op die schoudets na dan )

Welke merken koop jij normaal? 

Lollypopje schreef op 26-10-2021 om 19:30:

dat vind ik wel bijzonder, want mijn kont past echt nergens in een maat 36 en toch passen de pyamabroeken en slips daar prima.
Vestjes idem, brede schouders maat m gaat bij mij prima dicht als ik dat zou willen.
Hemdjes koop ik maat m en dat is ook echt mijn bovenmaat (op die schoudets na dan )

Welke merken koop jij normaal?

Spijkerbroek Esprit e.a. maat 27, Hema slip 38, Hema korte broek 40.

Beterlaat2021! schreef op 24-10-2021 om 17:10:

Vroeger ging ik wel eens met m'n aankoop twee deuren verder bij C&a even de paskamer in om te passen. Was het niet goed, ging ik gelijk terug ermee.

Dit advies komt vast te laat.

Is het gelukt, Seven Jumps?

Eerlijk? En geen gedoe met het alarm?

@ Wilgenkatje : nee hoor. Ik rekende gewoon af bij de HEMA.

Als je de broek retourneert dan krijg je het tegoed inderdaad weer op een cadeaukaart. Dat is in ieder geval hoe het bij mijn Hema gaat.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.