Financiën en recht Financiën en recht

Financiën en recht

Bijverdienen met panels/enquêtes vanuit huis deel 3

Omdat VIVA stopt en dit topic lekker actie is daar, kletsen we hier vrolijk verder. Voor degenen die mee willen schrijven of ervaringen willen lezen: lees/schrijf gezellig mee!

Hieronder een overzicht van een aantal panels. Dit zijn allemaal betrouwbare panels, in de zin dat je de uitbetaling ontvangt als je die aanvraagt.

EU Panel
Euroclix
Gfk Panel
Kantar / TNS Nipo
JijBentBelangrijk
Ladycashback
Lifepoints
Opiniemeters
Prizerebel
QuickThoughts (app)
Toluna
Waardevollemening

Verwacht geen gouden bergen, zoals soms wordt beloofd, je kan er niet van leven, maar het is wel een leuk extra voor dat ene item wat je anders nooit zou kopen bijvoorbeeld.


Daar zijn we weer! Fijn dat je het hier geopend hebt Melon.

Voor mij een goede zaterdag, want ik kon mooi twee bonnen aanvragen. Volgende week heb ik een Teams gesprek en daar kan ik Bijenkorf bonnen voor krijgen. Leuk, want ik spaar voor een veuls te dure laptoptas. 

Leuk! Euroclix is ook al zo oud als de weg naar Rome! Dat deed ik als kind al. Tegenwoordig verdien ik lekker bol.com bonnen met NipoBase. Ideaal

_melon

_melon

11-07-2021 om 18:02 Topicstarter

Gezellig hier weer! Ik zal morgen weer even updaten. 

_melon

_melon

12-07-2021 om 14:35 Topicstarter

Euroclix is inderdaad super oud en loopt bij mij ook amper. Moet het echt hebben van m'n gekoppelde credit card en eventuele aankopen waar ik clix bij kan krijgen. 

gevonden jullie ook een mail van gfk gekregen. Dat het media panel kwa punten telling veranderd? 

_melon

_melon

20-08-2021 om 12:09 Topicstarter

Zo ik kreeg bij Euroclix nog clix van een tuinset bestelling van juni, dus ineens kon ik weer 25 euro laten uitbetalen.

_melon

_melon

03-09-2021 om 08:38 Topicstarter

Ben bij Brand New Day gaan beleggen en met de clix van Euroclix meteen al €9,10 aan clix verdiend. Hoppa!

_melon

_melon

21-09-2021 om 16:03 Topicstarter

Vandaag een paar vragenlijsten gedaan en kan weer EUR 12,50 bij Opiniemeters laten uitbetalen. Toch maar weer vaker wat doen, dan haal ik misschien de EUR 500 dit jaar nog.

Ik wil dit ook wel. Hoe meld ik me aan, welke moet ik hebben etc.

_melon

_melon

24-09-2021 om 14:16 Topicstarter

Salomewinterqueen schreef op 23-09-2021 om 13:16:

Ik wil dit ook wel. Hoe meld ik me aan, welke moet ik hebben etc.

In de openingspost staan alle betrouwbare panels. Ga naar de websites en je kan los!

Ik was een poosje minder actief met WM (waardevolle mening). Afgelopen dagen weer opgepakt en de eerste Bol-bon alweer aan kunnen vragen. Wat wordt dit nu snel afgehandeld. Na aanvraag kreeg ik bevestiging daarvan en de bon had ik ook meteen binnen. Dat duurde eerder altijd een dag of 3. Fijn dat dit nu zo snel gaat!

ik krijg mijzelf niet meer gemotiveerd tot wm terwijl er 8.75 op de teller staat. 

rooiekater schreef op 25-10-2021 om 17:20:

ik krijg mijzelf niet meer gemotiveerd tot wm terwijl er 8.75 op de teller staat.

Dat had ik dus ook een hele poos. 😅 Maar die heb je zo naar 10! 

SushiGo schreef op 25-10-2021 om 21:40:

[..]

Dat had ik dus ook een hele poos. 😅 Maar die heb je zo naar 10!

Ik vind die lijsten zo saai  ben het beoordelen van de bedrijven wel zat. Welke emoties ik aan een bedrijf koppel. Welke eigenschappen ik het bedrijf geef als ik een mens zou zijn. 

_melon

_melon

26-10-2021 om 09:26 Topicstarter

rooiekater schreef op 26-10-2021 om 09:16:

[..]

Ik vind die lijsten zo saai ben het beoordelen van de bedrijven wel zat. Welke emoties ik aan een bedrijf koppel. Welke eigenschappen ik het bedrijf geef als ik een mens zou zijn.

Ohja die lijsten zijn ook vreselijk idd!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.