Financiën en recht Financiën en recht

Financiën en recht

Ah premium interessant of niet?

Gisteren kreeg ik een melding over ah premium 
https://www.ah.nl/premium?gclid=CjwKCAjwq9mLBhB2EiwAuYdMtXtVux1Ef_cWjIO_8jopxmEYGuKcFQhUA0hHo4W42H7pYR_5ivxsIhoC3hIQAvD_BwE

Ik vraag mij toch af waar zit de adder onder gras? 

Ik spaar koopzegels maar vind dubbele best een grote hap uit mijn budget. Deze kan ik wel stop zetten als ik wil en ook zo weer aan zetten. 

Airmiles sparen doe ik pas sinds kort dus geen ervaring mee. 

Ik haal eigen alleen de aanbiedingen bij de ah. Die persoonlijke box gebruik ik ook zeer regelmatig. 

Wat vinden jullie hier van. Interessant of niet? En waarom wel/niet? 


Ik snap spaarzegels überhaupt niet. En alleen maar korting op biologisch? Dan willen ze je dus alsnog meer geld laten uitgeven dan je normaal kwijt zou zijn. 

Lijkt me vooral interessant als je wekelijks biologische producten koopt bij AH.

Ik zag de aanbieding ook en net als jij zoek ik ook de adder. Ik vind de info wat summier. 

Aangezien ik hem al terugverdien met de korting op de bezorgbundel, is het voor mij wel interessant.

Pixel schreef op 26-10-2021 om 09:28:

Aangezien ik hem al terugverdien met de korting op de bezorgbundel, is het voor mij wel interessant.

Waar heb je dat gevonden? Want ik vind dat dus niet duidelijk (heb ook bezorgbundel). Ze noemen in de app wel Bol.com maar vanwege de bezorgbundel heb ik al gratis Select-lidmaatschap. 

Sophia_!

Sophia_!

26-10-2021 om 09:30

Dit had ik nog niet gezien, maar misschien is het wel interessant. Ik zie dat je ook tot 50% korting kunt krijgen op bijvoorbeeld Ziggo. 
Ik ga er over nadenken, dubbele koopzegels wordt wel een grote hap uit het boodschappenbudget. 

BumpyGrasshopper95

BumpyGrasshopper95

26-10-2021 om 09:38

Sophia_! schreef op 26-10-2021 om 09:30:

Dit had ik nog niet gezien, maar misschien is het wel interessant. Ik zie dat je ook tot 50% korting kunt krijgen op bijvoorbeeld Ziggo.
Ik ga er over nadenken, dubbele koopzegels wordt wel een grote hap uit het boodschappenbudget.

50 % korting op Ziggo? Dat heb ik nog niet gevonden. 

Ik heb het net ook even vluchtig door gelezen. En moet nog even uitdenken of het echt zinvol is om hier iets mee te doen.

En biologisch eten koop ik eigenlijk niet, want te duur...

BumpyGrasshopper95

BumpyGrasshopper95

26-10-2021 om 09:51

er.is.maar.1.Pino schreef op 26-10-2021 om 09:23:

Ik zag de aanbieding ook en net als jij zoek ik ook de adder. Ik vind de info wat summier.

Ja, ik ook. Vooral het stukje over "tot 50 % kortingen op abonnementen o.a. .... ".

Ik kan daar niets mee. Het impliceert dat je op meer zaken korting kan krijgen dan de drie genoemde voorbeelden.  Maar waarop dan? Dat wil ik gewoon weten. 

Sophia_!

Sophia_!

26-10-2021 om 09:52

Mallebeppie schreef op 26-10-2021 om 09:38:

[..]

50 % korting op Ziggo? Dat heb ik nog niet gevonden.

Ik heb het net ook even vluchtig door gelezen. En moet nog even uitdenken of het echt zinvol is om hier iets mee te doen.

En biologisch eten koop ik eigenlijk niet, want te duur...

Meh,  dat was onzin, zag ik toen ik goed ging lezen: de eerste 6 maanden Ziggo voor 29.95. Tja, dat krijg je volgens mij altijd. 

rooiekater

rooiekater

26-10-2021 om 10:11 Topicstarter

https://www.ah.nl/premium/bereken-je-voordeel

Hier kan je bereken wat je voordeel is maar op basis waarvan ze dan tot dat bedrag komen geen idee? 

Mallebeppie schreef op 26-10-2021 om 09:51:

[..]

Ja, ik ook. Vooral het stukje over "tot 50 % kortingen op abonnementen o.a. .... ".

Ik kan daar niets mee. Het impliceert dat je op meer zaken korting kan krijgen dan de drie genoemde voorbeelden. Maar waarop dan? Dat wil ik gewoon weten.

Je kunt gewoon even doorklikken en de voorwaarden bekijken.

https://premium.ah.nl/

Voor mij niet interessant denk ik. Misschien de korting op de biologische producten, ik ga eens kijken.

BumpyGrasshopper95

BumpyGrasshopper95

26-10-2021 om 10:24

Rondstruiner schreef op 26-10-2021 om 10:16:

[..]

Je kunt gewoon even doorklikken en de voorwaarden bekijken.

https://premium.ah.nl/

Voor mij niet interessant denk ik. Misschien de korting op de biologische producten, ik ga eens kijken.

Dat heb ik gedaan en dan zie ik alleen bol.com met 50 % korting op select.

Misschien ligt het aan mijn telefoon 

* als ik mijn scherm draai, zie ik meer.  Ook blendle en Pathé thuis doet mee. Voor mij zou Pathé thuis de enige interessante zijn * 

Ik behoor niet tot de doelgroep.

Ik vond de korting op de bezorgbundel wel interessant (daarmee haal ik het er al uit) en de extra bonusaanbiedingen ook. Plus, het dubbel sparen van de (koop)zegels vind ik ook fijn. Ja, je boodschappenbudget moet wat meer omhoog, maar het is wel een goede manier om (met aardig wat rente) te sparen. Wij sparen het geld op en storten het dan eens in de zoveel tijd of betalen er dingen van die ook contant kunnen. 

Hm... voor mij is het idd niet nuttig. Dat ga ik er nooit uithalen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.