Financiën en recht Financiën en recht

Financiën en recht

Aangifte tegen Johan Derksen


Ik denk ook wel als ze mee mogen doen dat er een hele grote kans is dat ze gaan winnen maar ik vind wel dat het veel op het vorige programma lijkt. Ik gun het de mannen wel.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

17-06-2022 om 11:29

Ik vind het raar om programma's uit te sluiten.
Het lijkt op doorgestoken kaart en vriendjespolitiek, maar dat is al jaren zo bij de Televizierring geloof ik. 

Mug schreef op 17-06-2022 om 11:29:

Ik vind het raar om programma's uit te sluiten.
Het lijkt op doorgestoken kaart en vriendjespolitiek, maar dat is al jaren zo bij de Televizierring geloof ik.

Nou ja, dat ze niet willen dat dezelfde show steeds wint snap ik wel. 

Alleen is het wat dubieus. Ja, het lijkt wel op het Voetbal International, maar het format is een late night talkshow en dat is geen uniek format. Kan dat vervolgens geen enkele late night talkshow nog in aanmerking komt, maar dat denk ik niet. 

Ik denk echt dat ze een stok gezocht hebben om mee te slaan. En die kun je altijd wel vinden...

Vorig jaar was er toch ook al gedonder met die Televizierring over een online programma wat uitgesloten werd ondanks dat het blijkbaar ontzettend populair was? 
Vind die hele show nergens op slaan. Deel gewoon een prijs uit aan programma's met de hoogste kijkcijfers, dat dat jaarlijks dezelfden zijn (widm of BZV  bijv) maakt toch niet uit?

Als ze mee hadden mogen doen, zowel VI als Arjan, had niemand er moeilijk over gedaan. Met deze beslissing weet je nu al dat er de komende jaren gezeur van komt, dan zijn er weer mensen die over allerlei andere programma's gaan roepen dat het niet eerlijk is dat ze meedoen, want het lijkt op puntje puntje puntje en weet je nog met VI en Arjan?


DS1971 schreef op 17-06-2022 om 12:04

Ik denk echt dat ze een stok gezocht hebben om mee te slaan. En die kun je altijd wel vinden...

Waarom heeft Arjen Lubach misdaan?

Klaas_Jesper schreef op 17-06-2022 om 12:48:

[..]

[..]

Waarom heeft Arjen Lubach misdaan?

Precies dezelfde reden, ook een “spin off” (dit programma lijkt te veel op het vorige dat al gewonnen heeft). 

Wat een gedoe om een prutsprijs. 

Maar de meilandjes (in de bijstand) mag wel.  Is toch ook gewoon een spin off van al die eerdere meilandmeuk?

Nog geen topic geopend over de `demonen van Waylon`? Ok misschien wat offtopic maar toch

Klaas_Jesper schreef op 17-06-2022 om 12:48:

[..]

[..]

Waarom heeft Arjen Lubach misdaan?

Als rugdekking?

Muurbloem1985 schreef op 17-06-2022 om 17:47:

Nog geen topic geopend over de `demonen van Waylon`? Ok misschien wat offtopic maar toch

Ja ik las het net! Ben in shock 

Muurbloem1985 schreef op 17-06-2022 om 17:47:

Nog geen topic geopend over de `demonen van Waylon`? Ok misschien wat offtopic maar toch


De 'demonen van Waylon' alsof Waylon zelf dan minder schuld treft.

Maar waarom moet die roddelvlogger Yvonne Coldeweijer dit naar buiten gooien? Het is al erg genoeg voor Bibi dat haar man (die wel van haar houd) vreemdging. Moet dit dan in de schijnwerpers gegooid worden voor 'Yvonne's eigen gewin'?

Kon ze hier Waylon niet mee bereiken met de woorden 'Waylon jongen kijk als jij of een van je demonen hier mee door willen gaan moet ik het je Bibi laten weten'.

Fleurtje_5 schreef op 18-06-2022 om 09:31:

[..]


De 'demonen van Waylon' alsof Waylon zelf dan minder schuld treft.

Maar waarom moet die roddelvlogger Yvonne Coldeweijer dit naar buiten gooien? Het is al erg genoeg voor Bibi dat haar man (die wel van haar houd) vreemdging. Moet dit dan in de schijnwerpers gegooid worden voor 'Yvonne's eigen gewin'?

Kon ze hier Waylon niet mee bereiken met de woorden 'Waylon jongen kijk als jij of een van je demonen hier mee door willen gaan moet ik het je Bibi laten weten'.

Die Yvonne zegt ook dat ze een hele goede vriendin is van Bibi. Nou, met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig.

Sorry, OT

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.