Eten Eten

Eten

Wat is jouw favoriete borrelhapje?

Warm/koud, vis/vlees/vega(n)?

Ik zoek inspiratie voor een leuk, divers aanbod voor een feestje. Hoop op deze manier nog wat nieuwe ideeën op te doen. 

Er zit een café op de campus waar wel borrels gehouden worden en die heeft hele lekkere miniquiches.
Verder goede kwaliteit zaden/kruiden crackers met pittige hummus.
Dadel met zoete crèmekaas en daar bovenop een walnoot of pecannoot.

we hadden laatst iets te vieren en hebben onszelf verwend met een visschotel, zo lekker 
Gaan we vaker doen.

Artisjokken op olie met wat zeezout erover. Iraans plat brood van de Turk even in de oven en dan met zo’n peppadew dip erbij. 
Tortillachips met verse guacamole. Wraps met carpaccio en truffel mayo. Een toastje met een goed kaasje. 

Stukje stokbrood met geitenkaas, honing en walnoot
Spiesjes met snoeptomaatje, klein bolletje mozzarella en basilicumblaadje
Komkommerplakje of lint met kruidenroomkaas en gerookte zalmsnippers

Poezel_en_Wip

Poezel_en_Wip

11-07-2026 om 21:13 Topicstarter

Bedankt voor jullie reacties (zover)! 

Dat bittergarnituur komt er sowieso natuurlijk, ik wil geen teleurgestelde gasten.

Maar ik zie ook zeker andere lekkere ideeën, voor een wat diverser aanbod; leuk! Wil niet alleen die vette hap op tafel en zeker genoeg kunnen serveren.

Schijfjes Aubergine, met feta. Gevulde portobello. Tomate Mozzarella spiesje.Rauwkost met een dipsaus. Wraps met zalm en cremfraiche. Gevulde eieren. Miniglaasjes met gazpacho. 

van die kleine sateetjes

wrap met beetje roomkaas,sla en zalm

wrap met makreel gemengd met fijne stukjes rode ui, hele fijne reepjes tomaat en komkommer en wat mayo

goede paprikachips dus met veel paprika, heerlijk. eet ik zelden maar oooo...mmmm

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.