Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag, vegetarisch!

Hoi allemaal,

Op viva was dit topic gestart, omdat iemand geïnspireerd wilde raken door vegetarische gerechten van anderen, en dat is zeker gelukt! 

Zullen we hier weer verdergaan met het delen van vegetarische gerechten? 

Eet smakelijk alvast!

Gisteren Indiase bruinebonensoep van de Allerhande.
Vandaag couscous, komkommer, tomaat, paprika, feta en falafel.

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

23-09-2021 om 08:00

Gisteren hebben we het simpel gehouden. Gebakken aardappels, vegaschnitzel, tabouleh met wat er nog aan saladeachtigs lag.

Dit is ons favoriete tabouleh recept. Het geheim: de bulgur niet weken in water, maar in citroensap en olijfolie. Dat geeft zo veel meer smaak.
https://www.thelittlepine.com/tabouleh/

pompoen Mac and cheese. Een beetje gesprek in wat recepten en uiteindelijk zelf wat gedaan. Was super lekker! 

Gisteren aten we bloemkool met bechamelsaus, gekookte aardappels en kaasburgers. Vandaag had ik geen zin om te koken en heb ik eten besteld bij de snackbar.

We waren vanavond uit eten bij een strandtent en dat was erg geslaagd. Vooraf een broodplankje en daarna bietencarpaccio. Het hoofdgerecht heb ik gedeeld met mijn man, daarom een halve vegaburger en een halve portie curry. Als toetje brownie met ijs. Heerlijk gegeten met uitzicht op zee

Wij aten tempeh tandoori met basmati rijst

Linzen, gegrilde groenten en halloumi.

Tomatensoep en pita's met zelfgemaakte shoarma van tofu.

Gister curry (met pompoen, aardappel, courgette, champignons en linzen) met boekweit, vanavond pizzabodem uit de koeling met tomatensaus, vegan kaas, courgette, paprika en tomaat.

Gnocchi met gegrilde tomaat, paprika, ui en feta uit de oven.

Pasta met prei, courgette, vegagehakt en tomaat. Ik was vergeten dat er een Hello Fresh box wordt bezorgd vandaag, dus alle restjes moeten op.

Gisteren tomatenrisotto met basilicum en rucola van Hello Fresh, dat smaakte prima. Vanavond vegan kapsalon van HF, ik ben benieuwd.

pasta arrabiata met Penne. 

De kapsalon was heel lekker gisteren! 

Vanavond lasagne met witte roomsaus, spinazie en courgette van HF. 

Vandaag zoete aardappel paprika soep met zelf gebakken kloosterbrood.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.