Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag, vegetarisch!

Hoi allemaal,

Op viva was dit topic gestart, omdat iemand geïnspireerd wilde raken door vegetarische gerechten van anderen, en dat is zeker gelukt! 

Zullen we hier weer verdergaan met het delen van vegetarische gerechten? 

Eet smakelijk alvast!


Wij aten nacho's met kidneybonen, paprika, cherry tomaten, ui, creme fraiche en kaas uit de oven. Met verse guacemole erbij   

Griekse salade, feta uit de oven met tomaat en paprika en spanakopita.
Ik ben op vakantie 

Heel lekker gegeten bij een Mexicaans restaurant hier in de buurt. Als voorgerecht nacho's met creme fraiche, kaas en guacamole. Het hoofdgerecht was tortilla's met groenten en ananas er in en dat gegratineerd met kaas, daarnaast rijst, friet en wat salade. Als toetje churros met chocoladesaus

Man heeft de afgelopen dagen verspakketten van de AH gekookt. Gisteren chili en vandaag curry. Ik moet heel eerlijk zeggen dat het wanneer ik het zelf maak duidelijk lekkerder is. Maar goed: ik hoefde dus niet te koken en dat is ook wat waard 😁

Wij hadden vandaag shakshuka met turks brood.

Lekker shakshuka! Moet ik ook weer eens maken. Ik had gisteren pasta met Italiaanse groente en een Vega worstje. Vandaag een curry. 

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

12-08-2021 om 20:27

We hebben gisteren ají de gallina (sin gallina ) gegeten. Met een ei in plaats van kip.

Vandaag geroosterde groente en aardappel uit het togoodtogo pakket van de Lidl, met vega braadworst.

Wij eten morgen toevallig ook shakshuka, we hebben nog veel eieren van onze kippen die op moeten.
Vandaag aten we gevulde paprika met vegagehakt, bonen, mais, kaas en creme fraiche met een salade erbij. Ook lekker!

Courgettesoep en daarna gekarameliseerde knoflooktaart van Ottolenghi. Het ging alleen niet helemaal goed met de bodem net, dus hoop dat die wel goed smaakt.

DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

17-08-2021 om 18:17

shakshuka. 
Dankzij jullie Nu de tweede keer dat ik het ga maken en ik vind het heerlijk!

Courgette-kikkererwtenpastei van Marley Spoon, met ook feta er in. Een succesnummer dat we af en toe eten.

Gebakken krieltjes, broccoli, gebakken champignons en een kaasburger. Ook nog een kaasplak en twee geitenkaasburgertjes gemaakt met restjes uit de koelkast, lekker!

Wij aten vegan kapsalon, zo lekker en nog best veel groenten (maar ook veel calorieën haha)

Klinkt goed. Hoe maken jullie dat Gioia? Hier hadden we vandaag hamburgers en gisteren soep. Ik had niet zoveel inspiratie 😊. Omdat man de soep gisteren had laten mislukken (veel te veel chilipeper) was het voor mij en peuter ook nog soep uit een pak..... De dag daarvoor was het eten wel geslaagd met bladerdeegenvelopjes gevuld met quorn, wortel, ui en feta op smaak gemaakt met vadouvan.

Ik had vakantie, dus het is allemaal makkelijk eten. Vrijdag at ik een fajita bij een Mexicaans restaurant, net een pannenkoek op in een pannenkoekenhuis. Vanaf nu wordt alles weer normaal (helaas).

Morgen eten we lasagne die man gisteren heeft gemaakt. De dag erna eten we risotto met spruitjes en halloumi.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.