Eten
Jynta1981
01-11-2024 om 07:51
Gister kon ik aanschuiven en kreeg ik gebakken aardappeltjes, karbonade en sperziebonen met champignons.
Vanavond ga ik uit eten en naar het theater. Vriend en de kinders moeten zelf maar even kijken.
yette
01-11-2024 om 08:20
Vandaag zuurkool met spekjes en rookworst. Om De Vader een lol te doen. De rest is not amused. Dat worden vast weer tosti's rond middernacht 
Moosey
01-11-2024 om 09:25
Oh zuurkool! Dat hebben wij ook liggen. Denk dat dat het wordt vanavond. Lekker.
Dolfje
01-11-2024 om 10:33
Ik heb net frietjes met schil gehaald voor bij de kipspiezen en erbij zoetzure komkommer en pindasaus. Man ook weer blij denk ik 
Teigera
01-11-2024 om 14:07
Frut I vanochtend naar opa en oma gebracht, die logeert daar. Voor ons drieën vanavond maak ik hapjes, ik heb quiche, kroket of frikandel, een mini-kaassouffléetje, stokbrood en kruidenboter of Paturain, tomatensalade, komkommer. Het is niet heel gezond, maar we doen er een kaarsje bij en hebben het dan heel gezellig. Voor toe heb ik net griesmeelpudding gekookt.
Morgen gaan we naar vrienden in het zuiden des lands, de frutjes eten daar en wij gaan met z'n vieren uit eten.
afrodite05
01-11-2024 om 15:36
Smakelijk, Friezinnetje!
Ik sta puree te koken, daar gaat straks spinazie doorheen. Zo is het straks niet zo druk als ik zoon heb opgehaald en nog moet koken. Erbij een kipschnitzel uit de airfryer.
GeorgieBrown
01-11-2024 om 17:31
Gisteren gingen we naar een concert. Daarvoor aten we bij een Sushi restaurant waar ik van tevoren niet enorm hoge verwachtingen van had, maar waar ik goed heb gegeten. Het was niet de meest verfijnde sushi, maar het was wel heel vers en lekker.
Vanavond maak ik geroerbakte spinazie met knoflook, een pepertje en sojasaus. En komkommer salade met rijstazijn/sojasaus/ sesamolie dressing. Ik zat dit te typen en ik weet eigenlijk niet of ik daar zin in heb. Kortom, nog geen idee.
GeorgieBrown
01-11-2024 om 17:33
Oh en guilty pleasures, ik voel me niet schuldig over eten. Maar ik had laatst opeens zin in vissticks en dat valt mss een beetje in die categorie. Was jaaaaaaaren geleden dat ik het had gegeten en het smaakte me echt prima.
Dewi-Sri2
01-11-2024 om 17:50
Echtgenoot smeekte om spruiten toen hij ze bij de supermarkt zag liggen. Gaan we doen, want hij heeft ze al drie jaar niet meer gehad. Aardappels en karbonaadje erbij, wil je het Hollandser
?
Ik haat spruiten nog heftiger dan de tandarts, dus ik maak het me makkelijk met calamares uit de airfryer en sla met soja/sesamdressing.
irmaladouce
01-11-2024 om 18:39
Fijn dat je alweer meeschrijft, Friezin ! Hoe voel je je?
Wij eten straks simpel gebakken doradefilet (beetje olijfolie en alleen pezo) met gekookte venkel (man en JV) of venkelsla (moi) en steakhouse friet uit de oven. En er is nog gemengde sla. Nog even een vinaigrette maken.
afrodite05
02-11-2024 om 08:16
Ik ga wafeltjes bakken, jeugdsentiment en misschien is het wel 20 jaar geleden dat ik die voor het laatst at. Van die wafel/raamachtige aardappeldingetjes. Daarbij kip met pesto en tomaat uit de oven en sperziebonen. Chocoladevla met slagroom toe, want tja, hormonen.
Dolfje
02-11-2024 om 08:27
Ik ga " Mexicaanse" bonensoep maken en erbij quesadilla's met ham en guacamole.
Ted68
02-11-2024 om 09:35
Man maakt ravioli ,gevuld met verschillende paddenstoelen en ricotta. Wat we erbij doen weet ik nog niet