Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)

@irmaladouce: oh dat recept maak ik ook graag! Heb ik hem vast van jou ooit .
Vanavond had ik eigenlijk gedacht aan shakshuka, maar lief gaf aan graag iets met pompoen te willen maken omdat het Halloween is vandaag. Prima. Hij gaat dit recept gebruiken: Penne in romige pompoensaus met spekreepjes Recept | HelloFresh .

Hmmm klinkt lekker!

Chili con carne

GeorgieBrown schreef op 30-10-2024 om 19:59:

[..]

Iemand anders wel kennelijk 😂

🤫

Mijn guilty pleasure is witte bonen in tomatensaus met gebakken spekjes. Eet ik wel eens als lief weg is, vindt hij nix 

We eten zo een omelet op brood want vanavond een concert

Vanavond sla, met aardappelblokjes uit de airfryer, en een stuk kalfsvlees uit de oven....

Mijn guilty plesure is ingelechte aubergine, en verse pasta.

Mijn guilty pleasure die ik echt veel en veel teveel gegeten heb en nu echt maar zelden van mezelf mag zijn de instant noedels kip van yum yum. Helemaal lekker op een brakke dag. 
En pringles.

Pompoenendag! De oven kreeg blokjes pompoen 🎃 en blokjes aardappel te roosteren, met mijn favo combi van kaneel, Aleppo peper, knoflook en komijn. Lekker wat voor mezelf gedaan in de oventijd 🕸️ 🧙‍♀️. Einde baktijd gingen er een paar reebiefstukjes in de pan en ik had nog wat bijpassende saus.

En verder linzensoep van potje bouillon, wortel+aardpeer kwamen supersnel geraspt uit de keukenmachine, plakjes Groninger worst deed de machine ook, handje walnoten en tja mijn favo combi van kaneel, Aleppo peper, knoflook en komijn. Gegeten met hartige yoghurt en gepofte pompoenpitten. 🎃 

ik heb een half mokje met courgette/bloemkool/prei/errwtjessoep gehad. 

Friezinnetje schreef op 31-10-2024 om 20:45:

ik heb een half mokje met courgette/bloemkool/prei/errwtjessoep gehad.

Is dat het eerste wat je hebt gegeten na de ingreep?
Ik hoop voor je dat alles goed is gegaan 🌸

Ik heb een pasta gemaakt met pompoen, simpel maar erg lekker.

Loulou39 schreef op 31-10-2024 om 20:52:

[..]

Is dat het eerste wat je hebt gegeten na de ingreep?
Ik hoop voor je dat alles goed is gegaan 🌸

vandaag ook een beetje vla en wat drinkyoghurt. En verder water/thee/bouillon

Friezinnetje schreef op 31-10-2024 om 21:05:

[..]

vandaag ook een beetje vla en wat drinkyoghurt. En verder water/thee/bouillon

Wat goed! Ik ga even op jouw topic lezen hoe het verder gegaan is 👍🏻

Jee Friezin, wat ga je goed! Veel sterkte hoor. 

Als ik hier alle Halloweengerechten zo lees, heb ik ook een guilty horror: pompoen! Ik krijg het echt niet weg, die zoete, weeëige smaak, brrrr.

Ik heb 2 dikke kipsaté spiezen uit de diepvries gehaald. Straks nog even bedenken wat ik er verder bij ga maken.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.