Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)


hartig taartje met salade

Ik ben net bij de Turkse slager geweest en heb adana kebab gehaald en kofte. De ene eten we vandaag met een salade ( ijsbergsla, tomaat, rode ui, rucola, komkommer bijvoorbeeld) en zelfgemaakte knoflooksaus /tzaziki en de andere zondag.

Cannelinibonen-venkelsoep (uit de vriezer) met olijvenciabatta erbij.

Wij aten zelf belegde pizza. Voor mij met champignons, artisjok en gorgonzola 

Wij gaan vandaag op bezoek, daarna waarschijnlijk moe dus een makkelijke hap: pasta met spinazie, zontomaat en geitenkaas. Misschien doe ik er nog spekjes en/of walnoten bij. 

Ik heb vanmiddag een verjaardag en er wordt Italiaans gekookt dus ik heb het makkelijk vandaag

Ik ga stoofvlees in de slowcooker maken, beetje rendang Indisch-achtig denk ik. Erbij nasi van bloemkoolrijst.

Ik eet vanavond een verrassingsmenu in een overheerlijk veganistisch restaurant. Ben heel benieuwd wat we zullen krijgen.

Ik ga vanavond eindelijk zelf pitabroodjes bakken, nadat ik een tijdje geleden hier geinfluenced werd . Erbij falafel (k&k), rauwkost en kreukelfriet. 

Ik kook snijboontjes, aardappelen en bak een slavink. Erbij komkommersalade denk ik.

veel plezier anijsblokje!

Leuk teigera,  ik vind alles met gist en kneden toch altijd veel werk. Maar het zal zeker lekkerder zijn dan uit de supermarkt!

Ik maak vanavond prei knolselderij soep met makreel erin. Stokbroodje erbij

hier soep thom kai met een broodje

Wij eten vandaag aardappelpuree met zevenblad, uitgebakken spekjes en fijngesneden rauw uitje. Kipfilethaasjes erbij. 

en deel 2 van de linzensalade. 

Ik ben van gedachten veranderd, geen bloemkoolrijst maar heb net verse friet gehaald voor bij het stoofvlees. Heb er zin in. Niet goed voor mijn dieet maar vooruit, ik ga morgen weer sporten 

afrodite05 schreef op 01-04-2023 om 07:57:

Wij gaan vandaag op bezoek, daarna waarschijnlijk moe dus een makkelijke hap: pasta met spinazie, zontomaat en geitenkaas. Misschien doe ik er nog spekjes en/of walnoten bij.

Ook hier een wijziging: wij hebben grote verse pizza's gehaald om vanavond te bakken. Een met salami en pesto en de andere is een meatlovers pizza.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.