Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)

yette

yette

18-02-2023 om 09:45 Topicstarter

yette schreef op 18-02-2023 om 08:34:

Veel plezier Teig!

Vandaag Morgen aardappelpartjes uit de oven, slavink, salade en gekarameliseerde witlof van Ottolenghi - mèt parmezaan en room, maar zonder ham.

Vandaag de keuze uit insanity burgers (Jamie O.) en paddo burgers (copy cat van Bagels & Beans)

MijnNaamIsHaas73 schreef op 17-02-2023 om 16:46:

[..]

Haha, de peak-end rule noemen ze dat

Maar bij ikea zijn de vega hotdogs dan wel weer goedkoper dan de dierlijke...

Interessante invalshoeken op de grafiek. Ik ga ook eens kijken naar een kortere keten voor vlees.

En on topic: Wij eten vanavond friet uit de airfryer met een verdwaalde kipspies uit de vriezen (nog van het bbq seizoen). En hopelijk maakt iemand er wat sla bij

Dat vind ik dan wel een goede ontwikkeling. Vega(n) wordt echt teveel ingezet als een commercieel ding. Ik volg Voedingsweetjes op Instagram en die had een post over droge pasta bij AH. Bij de dure, bio variant stond "vegan" en bij de goedkope variant niet, terwijl die net zo goed vegan is...

Maar goed, ik dwaal af... OT: broccolisoep met uitgebakken spekjes en volkoren broodjes.

watertoren schreef op 17-02-2023 om 22:59:

Ik had ff lekker gegeten en dan Carnaval vieren. Nou, waar ik woon was er vanavond niks te doen. Dus ik thuis.

Oh balen, bij ons was het volle bak. Waren om half een thuis. Thuis nog wat gedronken en naar bed. Nu een soort van krikkel maar het valt mee. Gaan vanmiddag de stad in, hopelijk blijft het droog. Vrienden gaan ergens heen dus waarschijnlijk wordt het vandaag dus niet laat.

yette schreef op 18-02-2023 om 09:45:

[..]

Vandaag de keuze uit insanity burgers (Jamie O.) en paddo burgers (copy cat van Bagels & Beans)

Insanity burgers! Ik kom eraan. Zou dat nu wel lusten maar we gooien zo worstenbroodjes in de airfryer 

Dolfje schreef op 18-02-2023 om 10:49:

[..]

Oh balen, bij ons was het volle bak. Waren om half een thuis. Thuis nog wat gedronken en naar bed. Nu een soort van krikkel maar het valt mee. Gaan vanmiddag de stad in, hopelijk blijft het droog. Vrienden gaan ergens heen dus waarschijnlijk wordt het vandaag dus niet laat.

Achteraf blijkt dat wij in de verkeerde cafe's zijn geweest. Op andere plaatsen was het wel druk. Ach ja, ik ben nu wel fit voor vanmiddag. Wij gaan vanaf half 3. 

Pfoe.. deze ochtend valt ‘n beetje tegen..

Vanavond een tagliatelle met roomsaus, aspergepunten, champignons en gehaktballetjes.

watertoren schreef op 18-02-2023 om 10:53:

[..]

Achteraf blijkt dat wij in de verkeerde cafe's zijn geweest. Op andere plaatsen was het wel druk. Ach ja, ik ben nu wel fit voor vanmiddag. Wij gaan vanaf half 3.

Hier begint de optocht al vroeg. Om 13:11 geloof ik. Denk dat we rond die tijd vertrekken. 

Dolfje schreef op 18-02-2023 om 10:49:

[..]

krikkel 

Wat een goed woord

Wij hadden plannen om in de buurt te gaan lunchen als lief fit genoeg is. Vanavond geroosterde aardappels en witlof ham&kaas, en ik ga erwtensoep koken. 

Veel plezier voor de carnavallers!

Fijn Moosey dat zoiets weer kan!

Kinderen zijn vanavond niet thuis dus wij eten verse springrolls en ik heb nog wat gyoza in de vriezer die bak ik erbij.

broodje hamburger met frietjes 

Op de valreep: wij zijn een lang weekend weg, vanavond in het hotel gegeten. Ik had vooraf een tom kha kai soep, was erg lekker, daarna spareribs, was eigenlijk te veel, maar wel heel lekker, na een simpele maar altijd goede dame blanche. Man had carpaccio (hij wel) en verder hetzelfde als ik. We hebben wel erg lang aan tafel gezeten op een voor mij niet zo geschikte stoel, dus nu wat last van m'n rug. Hopelijk is dat morgen over. 

wij aten sushi. Lekker op z’n zuunigst met een voucher van Social Deal. Was dikke prima!

Vandaag ben in meer krikkel dan gisteren 
Halve nacht op de wc gezeten. Mijn darmen zijn behoorlijk van slag door al het bier.
Zit nu aan de droge toastjes en cola. 
Vanmiddag is hier de optocht daar wil ik eigenlijk wel heen maar we zien wel. Als het regent slaan we de optocht over.
We moeten sowieso ff gaan want heb nog consumptiemunten over van vrijdag en die moeten wel op.
Gisteren waren we een vriend tegen gekomen en met hem en zijn vriendengroep op stap geweest, was erg gezellig. Waren best wel op tijd thuis en hebben thuis friet in de airfryer gemaakt maar stom genoeg thuis nog een paar biertjes gedronken. Sukkel dat ik ben 

Hier vanavond zuurkool, met rookworst van hert, voor de verandering! 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.