Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)


Man kookte spaghetti carbonara met een salade.  Was niet echt geslaagd, teveel pancetta naar mijn smaak, verse spaghetti van de lidl die veel te dik was en niet lekker en de parmezaanse kaas was anders dan anders.  Achja, morgen nieuwe ronde nieuwe kansen en zometeen een lekker zelfgebakken chocolate chip koek

Ik heb een vegetarische japapenoburger en daar maak ik een salade bij met avocado en tomaat en wat ik verder nog tegenkom.

Vandaag hier broccoli met kip Tandoori.(ja van Knorr  )

Ik at gisteren restjes van de BBQ die ik caterde op werk, aardappelsalade, coleslaw, gegrilde spitskool, stukje gebakken schol en een mooie groene groentenburger (recept van Jamie O) Was smakelijk. 
Vandaag wordt het rijst en pompoencurry (ook op werk) en morgen nog een keer. 

Boerenkoolstamppot met rookworst en een klein restje daging smoor. Was te weinig om in te vriezen. Misschien laat ik de rookworst alsnog achterwege.

Oeh, nu krijg ik ook zin in kip tandoori! Hier staan wraps op het menu, gevuld met krokante kip (uit de airfryer), sla, chilisaus, paprika en misschien nog wat tomaatjes, als die er nog zijn. We moeten op tijd eten, want daarna gaan we naar de film, voor het eerst sinds tijden, nog een verjaardagscadeau voor man. Hij weet nog niet wat we gaan doen en raadt de vreemdste dingen 

yette

yette

06-02-2023 om 11:48 Topicstarter

Hier ook wraps, maar dan gegrilde burrito's met een vulling van in de oven geroosterde blokjes Syrische kaas en Mexicaanse groenten en wat tacosaus en sla. Ik maak er guacamole en salsa bij. 

Ik maak bami met kip in satemarinade en veel groenten en kruiden. Erbij kroepoek.

Wij aten wraps met avocado, kruidige kip (shoarma-achtig), tomaten, veldsla en komkommer. Kinderfavoriet

hier kipgehaktballetjes met gebakken aardappeltjes en salade. 

Ik at een salade met oa roodlof, tomaatjes, linzen en blauwe kaas.

project vriezer leegeten verloopt goed:

Wilde zalmfilet opgevist 🎣 en gegeten met gebakken rode kool, uien en mangochutney en cottage cheese met groene kruiden en zadenmix. 

ook gevonden: pom! Yum. Ik had er geen geschikte groenten meer bij, toen bedacht ik dat komkommer met mangochutney wel lekker samen zou gaan en dat was zo. 

Ik heb de bloemkool uit de vriezer opgemaakt, met aardappeltjes en spinazie-kaasschnitzel. De andere schnitzel eet ik morgen op, maar weet nog niet wat ik erbij eet, ik ga morgen boodschappen doen vanuit werk.

Wij aten aardappelpartjes uit de airfryer met gestoomde sperziebonen en een hamburger 

aardappels met rode bieten en een speklapje

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.