Eten
TanSwallow86
02-08-2022 om 20:43
Heb de koelkast leeg gevroten, had weer eens een hypo. Morgen als ik niet vergeet, dvk even bellen
Moosey
02-08-2022 om 21:28
Geroosterde aardappeltjes met salade met gebakken courgette en suçuk en pitjes. Eenvoudig doch smakelijk.
yette
02-08-2022 om 22:35
Salade, vistajine met couscous en nu warme bramencompote toe. Even water ook.
En na het eten gaat de band verder. Ska/jazz. Negen man sterk en ontzettend enthousiast en goed!!!
Snel eten en weer dansen
ToetieToover
02-08-2022 om 23:18
Die yoghurt met cashewnoten lijkt me wel wat, ik maak vaak hartige yoghurt met iets van zaden erdoor. Ik heb nog kwark en ook nog bloemkool. Idee voor morgen, denk ik.
Vandaag:
Adukibonen salade met mosterdblad (mizuna), babyspinazie, paprika, lenteui, gerookte amandelen, dressing van rijstazijn/sojasaus/perzikchutney en sesamzaadjes. Met ‘koekenpanbroodjes’ van linzenmeel.
En
Watermeloensalade met feta, rauw rood uitje, munt en adukibonen. En koude avocadosoep met kokoswater (een smoothie eigenlijk
maar noem t soep want we lepelen het)
Toetje affogato van chocoladeijs en gezouten karamelsaus.
Wobbelkont
03-08-2022 om 09:24
Vanavond risotto
. Echt verliefd op, en zooo lekker! Een van de weinige gerechten die ik elke keer kan perfectioneren ![]()
Teigera
03-08-2022 om 09:29
Wij hebben vanmiddag een elektrisch bootje gehuurd met het gezin en m'n ouders. We gaan varen in het gebied waar ik opgegroeid ben, erg leuk. We blijven vanavond bij m'n ouders eten dus geen idee wat er geserveerd wordt. Ik vermoed iets gemakkelijks / afhalen, na een middag varen zal er wel niet veel gekookt worden.
Elmie
03-08-2022 om 13:16
Veel plezier Teigera!
Bedankt voor de vakantie wensen. We staan op het punt van vertrek.
Vanavond eten we gebakken krieltjes, k&k sla en een zigeunergehaktschnitzel....of we halen wat af 
yette
03-08-2022 om 14:31
Hier gaat de bbq ook aan. Erbij salade caprese (er valt niet tegen de tomaten op te eten!) en een gepofte aardappel.
afrodite05
03-08-2022 om 14:47
Leuk Teigera! Wobbelkont: risotto vind ik misschien wel het lekkerste om te eten, hoewel... Nouja, het staat in elk geval in de top 3.
Ik maak vanavond een soort Aziatische salade, met broccoli (koud, want gisteren al kort gekookt), rauwe spinazie, erwtjes (bij gebrek aan sojabonen), radijsjes, avocado, sesamzaad en daarbij gewokte rundvleesreepjes.
FaithfulDuck87
03-08-2022 om 16:47
op het werk gegeten: Mexicaanse gehaktschotel met dorito's en gerapste kaas