Eten
afrodite05
28-06-2026 om 07:28
Eigenlijk zou ik pasta maken met een simpele pastasaus, maar ik heb geen gehakt meer en ook geen zin om daarvoor naar de winkel te gaan. Dus dan gaan we maar voor nasi, er ligt immers nog genoeg boemboe in de diepvries. Komkommer, augurk, atjar en seroendeng erbij.
Dolfje
28-06-2026 om 07:55
Het was ff pittig om hier naar de b&b te fietsen want het was toen bloedheet. Hebben extra pauzes ingelast om wat te drinken. Omdat er een afzegging was kregen we een andere koelere kamer. Voor we naar het festival gingen ff onder de douche gesprongen. Op het festival was heel veel schaduw want in de bossen maar de eerste 2 uur had ik het evengoed ontzettend warm.
Daar hebben we alleen een portie loaded fries gegeten, was ok maar ik kreeg er flinke buikpijn van. Toen we terug kwamen was het heerlijk afgekoeld en hebben we in de tuin een biertje gedronken nog.
Dadelijk krijgen we ontbijt! Zin in.
Teigera
28-06-2026 om 10:08
Vandaag is het licht afgekoeld Dolfje dus hopelijk hebben jullie een fijne dag!
Wij vieren vandaag het verjaardagsfeestje van frut I, die vandaag precies 11,5 jaar oud is
. Jarig tussen Kerst en Oud & Nieuw is echt verre van ideaal, we zouden nog wel een keer een verjaardagsfeestje geven maar ja er is altijd wat, enz enz, time flies, en zo dachten frut en ik ineens begin mei "oh nee! helemaal vergeten" en toen gingen we maar een alternatief verjaardagsfeestje houden op precies deze dag
. Ook leuk! We nemen de hele bups mee naar de snackbar dus dat is lekker makkelijk en stressvrij.
ToetieToover
28-06-2026 om 11:11
Haha wat een leuk idee, omdat zo te vieren! Veel plezier met de bubs.
Ik maak een linzensalade; alleen linzen koken, snijden en potjes openmaken. Met vinaigrette, tomaten, ui, komkommer, artisjokharten en feta.
En daarna nog een eetronde met gele linzenspaghetti, ik heb nog oesterzwammen en parmezaan. In mijn diepvries alleen nog kalfsoesters, die bak ik erbij, doe ik gewoon weer binnen. Eindelijk een bui vannacht met verkoeling.