Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)

irmaladouce schreef op 11-06-2026 om 10:32:

!

Gisteren maakte ik flatbread met "kebab" van platgewalsd, opgerold, in de oven gebakken en daarna gescheurd rundergehakt (te zien op social media). Dat was erg smakelijk. Er was ook nog sla, rode paprika, rode ui en knof-kruiden-yoghurt en ajvar.

Dit heb ik ook vaak online voorbij zien komen en wilde ik inderdaad ook eens maken.

Wij kregen erg slecht nieuws over nichtje gister en zijn behoorlijk van slag, al hadden we al niet erg veel vertrouwen dat het ok zou zijn. 
Gisteravond lekker samen gecocooned met een glaasje wijn, chips en een pasta met tuinbonen, broccoli en worstvulling. 

Gefeliciteerd Dolfje!
En Moosey, wat sneu... gaat ze het jaar overdoen op dezelfde school of gaat ze volwassenenonderwijs (vavo) doen?

Gefeliciteerd, Dolfje! En wat balen voor je nichtje @Moosey, ik kan me voorstellen dat de teleurstelling heel groot is, want je houdt toch hoop en waar iedereen bang voor was is nu dan toch echt gebeurd. Nu even flink balen en hopeijk vindt je nichtje ook snel weer de moed... Benieuwd of ze op school blijft of voor VAVO kiest, als dat kan (heeft met leeftijd te maken dacht ik?). 

Hier wordt vanavond curry gemaakt, met oa paneer en tomaat. En "natuurlijk" raita erbij, hoor ik nu. We eten er rijst bij, zegt de chef. 
De pizza's gisteren waren heerlijk, heel blij dat de volkoren bodems er weer zijn! Vroeger maakte ik redelijk vaak zelf volkoren pizzadeeg, maar met de energie van de laatste tijd is dit een goede oplossing om geen pizza af te gaan halen. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.