Eten
Dolfje
10-06-2026 om 07:00
Wij gaan vandaag een paar dagen weg omdat ik bijna jarig ben.
Voor 3 avonden al restaurants gereserveerd en menukaarten bekeken
Wat het vanavond wordt weet ik nog niet.
Muslibollen met geitenkaas mee voor onderweg
Nu duimen dat het weer een beetje droog blijft.
afrodite05
10-06-2026 om 08:23
Leuk, Dolfje, en alvast gefeliciteerd!
Ik maak voor vanavond een simpele ovenrisotto met prei, erwtjes en spekjes.
Ted68
10-06-2026 om 08:26
Moos gefeliciteerd! En Dolfje; veel plezier!
Ik ga vanmiddag met een vriendin uit eten; dus vanavond maak ik niets….
Teigera
10-06-2026 om 08:35
Gefeliciteerd Moos! De rest zal zich wel vormen, komt goed.
Dolfje, fijne daagjes weg gewenst.
Frut I kookt vanavond, ze maakt broodjes falafel en broodjes shoarma met een salade erbij.
anijsblokje
10-06-2026 om 12:56
Moosey, het huis klinkt fantastisch: gefeliciteerd! En met het UWV-bericht...daar weten jullie ook wel weer mee te dealen uiteindelijk zo te horen. Maar wat een gedoe en contrasten.
Dolfje, veel plezier! Gaan jullie naar jullie geliefde eiland?
Wat er hier op tafel komt? Waarschijnlijk een favoriet zomergerecht van mijn geliefde: (volkoren!) flatbread met roomkaas, gerookte zalm, rucola en granny smith-appel. We eten er komkommersalade bij. En hij is ook iets met rabarber aan het doen, ik neem aan als toetje. En er wordt ook een witte bonenspread gemaakt voor bij de lunch, en wie weet ook voor als de zalm op is vanavond.
Het is volgens hem nog steeds geen pizzaweer (morgen, heeft hij beloofd, maar dat zei hij gisteren ook!). Geen idee waar al die zomerse ideeën vandaan komen, maar prima
. Ik ga zo ter ere daarvan ook even zwemmen, zal daarna wel moe zijn maar alles wordt verder geregeld, dus ach...!
Moosey
10-06-2026 om 14:46
Klinkt heerlijk allemaal Anijs, zowel het eten als het feit dat ie er is
Ja hoor, wij verkeren alweer hoofdzakelijk in feestelijke sferen, zo fijn om nu echt knopen door te kunnen gaan hakken, wat kan er mee, wat mag er blijven/moet er weg. We hebben zojuist de benedenverdieping in theorie ingericht en mijn meest geliefde kasten kunnen mee
De kledingkasten blijken ook in de slaapkamer te passen, mogen ook mee (ook erg lievelings)
Ik zal nog steeds wel wat verder moeten ontspullen qua keuken maar soit, dat kan ook (vast wel…?
)
Vanavond misschien dan maar wel koolrabirisotto maken en daarna even langs broer en nichtje, nichtje krijgt een héél spannende uitslag morgen waar we verre van gerust op zijn.. Het is mij het weekje wel.