Eten
Teigera
13-06-2026 om 08:54
Gefeliciteerd Toetie met je goede uitslag. Het bleef hier gisteravond droog, ik hoop bij jou ook!
Heb de kinderen vanochtend verwend met american pancakes met verse aardbeien, dat ging er wel in. Omdat lief donderdag te veel nasi maakte, ga ik er wat bijgerechten bij maken vanavond en hebben we een kleine rijsttafel: kip besengeh en ei in ketjapsaus.
MijnNaamIsHaas73
13-06-2026 om 09:03
Van harte gefeliciteerd Tootie en Dolje!
Veel plezier met je feestje Tootie, klinkt heerlijk allemaal. Dolfje veel plezier op vakantie
Moos, wat een fantastisch nieuws van jullie huis en vreselijk nieuws over jullie nichtje. Heel veel sterkte!
Hier was afgelopen week avondvierdaagse dus wij aten niet veel bijzonders, gisteren soep met een broodje kroket, wraps, nasi.
Vanavond ga ik met een vriendin uit eten. Zo even spieken op de kaart. Man maakt vermoedelijk pannenkoeken
Dolfje
13-06-2026 om 09:26
Gefeliciteerd Toetie! Duimt voor droog weer.
Wij hadden gisteren nachos en Texas chili brisket met rijst. De smaak was goed maar bij mij zat er bij de brisket best wat van die vetflubbers aan het vlees. Ik snap dat dat smaak afgeeft maar dit was ff te.
Daarna chocolademouss met ijs toe en toen zijn we nog maar ff een uurtje over strand en duin gaan wandelen want het was ineens schitterend weer en zacht.
Nu staat er een best wel frisse stevige wind.
Straks weer op pad met de elektrische fiets.