Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)

Ik ben ook hard aan nieuwe koekenpannen toe. Ik wil gaan uitzoeken wat er hier aan non-pfaspannen is. Bij mijn drie jaar geleden bij Ikea gekochte koekenpan ben ik vergeten hem in te branden, en die valt nu van de roest bijna uit elkaar, die gaat asap naar de déchetterie (de milieustraat zouden ze in Nederland geloof ik zeggen).
Vanavond deel 2 van de pasta van gisteren. Ik heb saus over en ik kook er weer wat pasta bij. Lekker simpel en echtgenoot was erg enthousiast.

Wij aten vanavond kip massala met roti

Vanmiddag deelden we een klassieke flammkuchen. Erg lekker.
Toen oude kaasblokjes bij een  lekker lokaal biertje.

Als voorgerechten had man carpaccio en ik een meer dan goed gevulde uiensoep. En toen zat ik eigenlijk al behoorlijk vol maar we hadden nog hoofdgerechten besteld   
Geen kipsaté voor man maar Vlaams stoofvlees met bruin bier erdoor en ik had gehaktballen met een saus van stroop, bruin bier en spekjes. Erg lekker maar zo ontzettend machtig, 4 gehaktballen waarvan man er 1,5 op heeft.  Friet erbij die ik niet op kreeg. 
Nu uitgeteld op bank.

geen flauw idee. Lig in het ziekenhuis 

Dan heb je meestal wel meer aan je hoofd dan wat er op tafel komt Naminokurashi... sterkte!

Wij eten vanavond een vega Indiase curry, met o.a. pompoen en sperziebonen. Naan erbij. En nog een beetje raïta denk ik, dat is lekker fris.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.