Eten
Koreveen
23-09-2026 om 17:31
oef Dewi, dat klinkt niet fijn. Sterkte voor manlief.
Vanavond eten we vega zelfgebrouwde nasi met gekookte eieren, kroepoek, pindasaus en wat sperzieboontjes erbij
Dewi-Sri2
23-09-2026 om 18:09
Dank voor jullie lieve wensen, ik geef ze zeker door!
Voor mezelf maak ik maar een tosti vanavond. We hebben hier geen vriezer, en het brood begint al aardig op leeftijd te raken. Morgen vers halen... of nog een tosti. Goeie compensatie voor die uitspatting van gisteren.
Teigera
24-09-2026 om 08:25
Tjee Dewi, daar is je man lang zoet mee zo te lezen... hoop dat hij zich een beetje kan vermaken en zich niet te slapjes voelt.
Wij eten vanavond een hammetje uit de oven, met aardappeltjes en broccoli. Simpele agv, daar doen we de kinderen altijd een plezier mee.
MijnNaamIsHaas73
24-09-2026 om 08:54
Wij eten vanavond soep met een worstenbroodje/tosti. Ook een crowdpleaser hier 
afrodite05
24-09-2026 om 10:13
Sterkte voor je man, Dewi!
Hier wordt het pasta carbonara met broccoli. Op verzoek van oudste worden het "sliertjes" (tagliatelle).
buufie
24-09-2026 om 16:57
het wordt hier krulfrietjes met gepaneerde kip uit de oven en een potje appelmoes oid. Geen zin om lang in de keuken te staan
Dolfje
24-09-2026 om 19:07
Hier was het rijst uit een zakje van de Turkse super ( uit de magnetron) met daarop een zakje gemengde kool en groenteballetjes uit de airfryer en een tahini -knoflooksaus uit een flesje.
afrodite05
25-09-2026 om 06:48
Hier komen frietjes op tafel, met een Griekse salade voor man en mij en worteltjes voor de kinderen, al mogen zij natuurlijk ook paprika, komkommer en tomaat waar nog geen feta, olijven en ui bij zitten. Oh en hamburgers erbij.
Teigera
25-09-2026 om 08:54
Jongste kookt vanavond, hij koos voor linzensoep (1 van zijn lievelingsgerechten) met hapjes: stukje quiche (k&k even afbakken in de oven), bitterbal uit de airfryer, stokbrood met kruidenboter en tomatenmozzarellasalade.
Dolfje
25-09-2026 om 13:18
Ik zag op tiktok noedels met een sausje van pindakaas en crispy chili olie en er dan rul gebakken gehakt met 5 Spice en soja en dat met een gekookt eitje en komkommer in een kom dus dat wordt het. Ik heb ook nog wel worteltjes voor erbij.
Had ook bosui erover willen doen maar ben ik vergeten te kopen.
MijnNaamIsHaas73
25-09-2026 om 13:25
Dolfje schreef op 25-09-2026 om 13:18:
Ik zag op tiktok noedels met een sausje van pindakaas en crispy chili olie en er dan rul gebakken gehakt met 5 Spice en soja en dat met een gekookt eitje en komkommer in een kom dus dat wordt het. Ik heb ook nog wel worteltjes voor erbij.
Had ook bosui erover willen doen maar ben ik vergeten te kopen.
Klinkt lekker Dolf!
Wij eten ongeveer hetzelfde als Afro, friet uit de airfryer, gebakken kipfilet en een salade voor de volwassenen
buufie
25-09-2026 om 15:11
buufie schreef op 25-09-2026 om 09:43:
ws iets van bami of nasi.
ik heb nog flatbreads liggen, die op moeten. Dus gebakken kipreepjes met wat ui en paprika. en dat er tussen met nog wat sla oid