Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)

Welkom terug Dolfje! Bij Ted vliegt van alles uit, bij mij is de drukte ook voorbij. Poeh ik ben nu wel moe. En stress had ik wel hoor Haas, maar ook veel lol. Behalve toen ik tussendoor een kleed gewassen moest krijgen omdat de kat van stress niet at (dacht ik) en ik hem verleidde met een extra lekker hapje waarop hij een haarbal plus een halve vierkante meter lekker hapje weer uitkotste. En nooit naast het kleed natuurlijk. 
Vandaag aten we een restje tomatensaus met een blik bonen, plus een flatbread met kaas. Oja en avocado.

We zijn nog niet klaar met de prei en daar maak ik straks soep van. Kokosmelk, kippenbouillon, kaffir limoenblad, kerrie-knoflook-gember. Plus Gerookte forel, zevenblad en gebakken ei er bovenop.

Iedereen bedankt voor de felicitaties 🙏🏻 

MijnNaamIsHaas73 schreef op 20-09-2026 om 14:34:

. En die 3 kilo zal vast vocht zijn, je hebt toch niet echt 21000 kcal meer gegeten dan je verbruikt hebt.

Het is natuurlijk veel vocht maar ik heb ook echt wel meer gegeten en vooral gedronken dan goed voor je is  Vooral in de eerste week, daarna werd het wat gematigder. Dat is meestal wel zo op vakantie. Maar ook wel een aantal keer een frappucino met slagroom gehaald. En pannenkoeken en spek bij het ontbijt. En chips tussendoor.

Etc etc maar mijn ervaring is dat het met een week of wat weer normaal is.

Leuke verhalen weer hier! Welkom thuis Dolfje!

Ik wilde vandaag man en kinderen meeslepen naar het bos en dan daar pannenkoeken eten, naar oudste is bij mij op schoot in slaap gevallen op de bank. Man denkt dat hij ziek is, ik denk dat hij gewoon nog heel erg moet wennen aan alles, ook ineens zonder middagslaapje. Ik denk dat we straks maar pizza gaan bestellen, al wordt het dan waarschijnlijk New York Pizza en daar hou ik nooit zo van. Liever een echte Italiaanse pizza maarja, die hebben we hier niet in de omgeving... 

Intussen ligt de peuter nog steeds op mij, ik moet inmiddels plassen. Maar knuffelen met een slapende oudste is wel heul lang geleden... dilemma.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.