Eten
anijsblokje
28-07-2026 om 11:00
Ik hoorde iets over dat er met tonijn gevulde courgette naar me toe komt, met pasta erbij. Ben geen groot fan van tonijn maar ik ga nu zeker niet klagen!
MijnNaamIsHaas73
28-07-2026 om 21:39
Pittig Afro, kunnen de kinderen niet een dagje extra naar de opvang ?
En fijn Moos dat jullie nieuwe omgeving zo goed bevalt!
Wij zijn op vakantie en aten de afgelopen dagen onderweg/in de snackbar van de camping, niet noemenswaardig.
Vandaag boodschappen gedaan in de Franse supermarkt, heerlijk. Helaas noet helemaal goed ingekocht. We dachten gehaktballetjes gekocht te hebben en dat bleken visballetjes te zijn. Oudste ging er letterlijk van over zijn nek. Verder wel heerlijke tomaten en stokbrood met boter.
afrodite05
29-07-2026 om 07:51
Haas, oudste gaat 3 dagen, baby gaat 2 dagen maar om de week stuur ik hem een dag extra. Deze week doen we dat niet, want morgen krijgt hij z'n prikjes dus waarschijnlijk is hij dan hangerig dus dan mag hij dat lekker bij mij doen. Meteen een rustdag voor mij
Vandaag is het eigenlijk onze trouwdag, maar we vieren het niet (veel te druk). We gaan als de verhuissstorm is gaan liggen wel een keer uit eten ofzo. Het enige wat we eraan hebben gedaan is vanochtend op het grote bed het boek met de trouwfoto's bekijken. Vanavond eten we kapsalon, super chique en feestelijk
Vanmiddag kan ik nog een restant van de kikkererwtensalade van gisteren eten, toch nog wat groente binnen voor de balans.
Teigera
29-07-2026 om 08:20
Hang in there, Afrodite!
Wij eten vanavond patat met kipnuggets en een frisse salade, voor de liefhebbers ook olijven erbij (=iedereen hier in huis behalve ik). Oudste kookt.
buufie
29-07-2026 om 08:37
ik weet het nog niet, hangt er vanaf waar ik aan het einde van de dag ben. Of thuis, dan zal het ws iets makkelijks worden als patat of wat kip met salade. Of ik ben naar een groot feest en daar staan genoeg eettentjes, maar dan nog geen idee wat ik neem.
Ted68
29-07-2026 om 13:06
Maak bami goreng…Heb er eigenlijk geen zin in , maar heb het beloofd te maken.
Koreveen
29-07-2026 om 13:13
Ik doe lekker makkelijk vanavond: flatbread met smeerkaas, paprika, gerookte zalm en basilicum
Had het nog niet meegekregen: wat tof dat jullie een huis hebben gevonden, Moos! Wel benieuwd waar het is.
Dolfje
29-07-2026 om 13:54
Hier wordt het pasta pesto met gehakt maar ik weet niet of ik nog groente heb, anders is het wat karig. Kijk zo in de diepvries en voorraadkast.
Dewi-Sri2
29-07-2026 om 15:55
Het loopt hier nu tegen de 40 graden, dus ik ga er geen kookshow van maken. ik doe maar eens een pastasalade met een biefstuk-brochette. dat moet hem maar zijn voor vanavond.
Moos en Afro, heel veel sterkte en hopelijk ook heel veel plezier met jullie nieuwe onderkomens! Verhuizen is gruwelijk, helemaal mee eens. Heb het talloze keren gedaan, en het was nooit leuk. Maar als het eenmaal klaar is, dan heb je ook wat.
Dolfje
29-07-2026 om 16:42
Het enige wat ik nog in de diepvries vond was pompoen. Dus het is misschien een beetje vreemde combi met pesto pasta en gehakt 
Dolfje
29-07-2026 om 20:46
Met flink wat knoflook-peper en geraspte kaas erover was het nog best te eten 
MijnNaamIsHaas73
29-07-2026 om 21:21
Slim Afro, om een rustdagje in te plannen als je een hamgerige baby verwacht. Hopelijk valt het mee en kan jij ook een beetje bijkomen.
Hier ook 40 graden (goed te hebben bij een koele rivier en in de schaduw). Maar toch maakten we het onszelf makkelijk met pasta met k&k bolognaise saus
Dolfje
30-07-2026 om 08:06
Het plan was " paella" maar ik heb falafel wat op moet dus het wordt dat met rijst en koolsla en een pittig cottage cheese sausje.
Morgenavond moet ik werken dus iets tussendoor en man heeft een pizza voor zichzelf gekocht gisteren.
Teigera
30-07-2026 om 08:37
"Geschnetzeltes" vanavond, met rijst en sperziebonen, en veel champignons natuurlijk.