Eten
Dewi-Sri2
23-06-2026 om 19:07
Straks nog een keer meloensalade en voor echtgenoot een k&k-maaltijd: poulet basquaise. Heeft de lieverd tenminste toch wat warms in z'n maag 
afrodite05
23-06-2026 om 19:42
hier chaos alom, maar vanavond hadden we wraps met krokante kipburger uit de airfryer, sla, maïs, komkommer en tomaat en daarbij chilisaus
Dolfje
23-06-2026 om 20:29
Ik dacht wat is chaos alom nu voor gerecht, ik ken het niet voor ik echt last wat we staat 