Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)


Straks nog een keer meloensalade en voor echtgenoot een k&k-maaltijd: poulet basquaise. Heeft de lieverd tenminste toch wat warms in z'n maag 

hier chaos alom, maar vanavond hadden we wraps met krokante kipburger uit de airfryer, sla, maïs, komkommer en tomaat en daarbij chilisaus 

Ik dacht wat is chaos alom nu voor gerecht, ik ken het niet voor ik echt last wat we staat

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.