Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)


Hier volkoren pizza napoletana, met een salade van little gem en paprika erbij. 

Wauw, ik ben wel een beetje jaloers op iedereen die minder eetlust heeft met dit weer... Hier gewoon reguliere trek, helaas...

ik kan helaas ook altijd gewoon eten Afro. 

Hier ook springrolls, Toetie. Ik troost me dan maar met de gedachte dat er tenminste frisse, rauwe groenten in zitten. Maar ik zou het ook makkelijk kunnen doen op waterijsjes (wat ik voor de lunch dan ook gedaan heb 😁).
Echtgenoot had gisteren ineens zin in pittige erwtensoep 😋. Ik heb een paar lepeltjes meegedaan, en het was niet onaangenaam, maar ik was blij dat ik daarna aan de yoghurt kon.

Hier nu ook nog niet echt minder eetlust. Later in de week als het 35 graden is dan wordt het bij mij ook wel ietsje minder

wij eten vandaag restjes/bij elkaar geraapte hapjes. Friet en andere aardappelproducten uit de airfryer. Een rest k&k sperziebonen in spek (nog over van kerst). Wat kipfilet en wat salade 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.