Eten
afrodite05
15-06-2026 om 11:50
Man heeft gekozen voor tagliatelle carbonara met snijbonen. Zoon blij, want we eten "sliertjes".
anijsblokje
15-06-2026 om 13:17
afrodite05 schreef op 13-06-2026 om 12:16:
Het worden aardappelbolletjes met broccoli. Zoon en ik nemen er zalm bij (in aluminiumfolie in de oven), man krijgt een del.
Man krijgt een del???
Ik kan er ook echt niks van maken!
Zaterdag stond hier friet met kroket en excuussla op het menu wegens allebei geen zin in koken of een restjesmaal. Gisteren aten we bij mijn zus en zij had zich uitgesloofd met zelfgemaakte ravioli met een vulling van gerookte paling. Ik was wel verbaasd, want zus is eigenlijk in alles meestal zeer duurzaam en bewust. Maar ik heb daar maar even mijn mond over gehouden. Er was venkel bij (uit de winkel) en peultjes uit de moestuin. Maar de ingelegde verse ansjovisjes vooraf vond ik nóg lekkerder. Daar was rucola bij en tomaten.
Vandaag eten we de restjes dus wél - en dat is zeker ook geen straf! Er is nog curry, rijst, flatbread, bonenspread, hummus, rabarber, ... En ook wij hebben hier van alles waar een heerlijke salade mee in elkaar te draaien valt dus dat komt er vast bij.
Moosey ook nog
van mij voor je nichtje. Ik nam net als afro dat dat slecht nieuws afgelopen donderdag maar 1 ding kon zijn, maar dat is natuurlijk grote onzin.
En @GB: Ik heb nog nooit een frikadel gegeten (....hmm afro, bedoelde je frikadel?) want ik wil altijd een kroket maar als het van kikkerererwten was zou ik dat wel doen!
Dolfje
15-06-2026 om 13:58
Vandaag een omelet met prei en kastanjechampignons en hamblokjes en een kom groentesoep.
afrodite05
15-06-2026 om 14:38
anijsblokje schreef op 15-06-2026 om 13:17:
[..]
Man krijgt een del???
Ik kan er ook echt niks van maken!
...
En @GB: Ik heb nog nooit een frikadel gegeten (....hmm afro, bedoelde je frikadel?) want ik wil altijd een kroket maar als het van kikkerererwten was zou ik dat wel doen!
Yup, een frikadel!