Eten
Ted68
22-05-2026 om 07:05
Tussen de middag eet ik met mijn clienten Fish and Chips….
Vanavond eten we een entrecote met kruidenboter, en Witte asperges.
MijnNaamIsHaas73
22-05-2026 om 07:05
Wij aten gisteren nasi met een gebakken ei erbij. De "prut" kwam uitde vriezer dus lekker makkelijk. Vanavond kookt man, zal wel iets uit de airfryer worden
ToetieToover
22-05-2026 om 07:24
Manlief heeft gisteravond aangekondigd dat er hoognodig worstjes boven een vuurtje moeten. Wij zijn allebei vrij en gaan ons met het oerwoud in de voor- en achtertuin bezighouden. Lunch verzorg ik, zal een snelle soep worden want ik vermoed dat ik weinig zin heb om te pauzeren. In de zon in de tuin spelen 
afrodite05
22-05-2026 om 08:15
Fijn Moos, dat er getekend is! Hier hebben mensen tot dinsdagmiddag de kans om te bieden, spannend! Maar voorlopig even uitrusten, fysiek in elk geval. Even niet meer sjouwen met meubels, pfff... overal spierpijn!
Vanavond doen we dus lekker simpel: frietjes uit de airfryer, daarbij shoarma met courgette.
Teigera
22-05-2026 om 13:45
Fijn Moosey! Moet je er snel uit of heb je nog even?
Ik heb vanavond afgesproken met oud-collega's. Ik eet wel een broodje in de trein, want wel drinken en niet eten, daar ben ik te oud voor hoor. Lief en de frutjes eten chili sin carne.
Dolfje
22-05-2026 om 13:46
Ik heb net voor vanavond deze kipsalade gemaakt
https://smaakmenutie.nl/kipsalade-pulled-chicken/?utm_campaign=GRO&utm_medium=IG_comment&utm_source=GRO&fbclid=PAVERFWAR9FTBleHRuA2FlbQIxMABzcnRjBmFwcF9pZA8xMjQwMjQ1NzQyODc0MTQAAafcoGvsq9AWhuxCoFb0l-Vl7XlMnSiPEMMhZhTi7nsSr9H0TXkyiLenuGZUnA_aem_ILQWzPV9VubQEAzfmkg7IQ
Dat eten we met ijsbergsla in een wrap.