Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)

Ik eet vanavond op het werk want moet invallen ivm meivakantie collega. Denk een broodje gezond of zo.
Man heeft een paar stukjes overgebleven pizza uit de diepvries gehaald en bakt daar extra champignons en tomaten bij.

Gisteravond heb ik tot 20 uur gewerkt; door de komst van een nieuwe Lift moeten we uit het gebouw… (Autisten met bouwlawaai etc. Is geen goede Kombi.) We waren verhuizen, Daarna Niets gegeten.

Vanavond maak ik piemontesisch konijn, een stoofpotje, met konijn, rodepaprika , Sardellen, en nog wat Verse kruiden.

afrodite05 schreef op 01-05-2026 om 06:30:

[..]

...

Wij eten vanavond risotto met groene asperges, aangevuld met erwtjes. Voor de mannen een kipkrokantburger uit de airfryer erbij, zelf houd ik hem vega want dat is al lekker zat. Ik twijfel wel of ik er witte wijn doorheen doe, dat is wel lekkerder maar geen idee of de alcohol dan voldoende verdampt is (ivm zoontje van bijna 3). Wat zouden jullie doen?

De vraag is wel niet aan mij maar ik kan wel vertellen dat het niet (voldoende) verdampt. 
Zelfs bij gerechten die uren staan te sudderen lukt dat niet.
Het wordt regelmatig aangegeven van wel maar als ik voor elke "betrapte" cliënt in de verslavingszorg (echt, heb niet gedronken en mijn moeder/vrouw heeft bv de ragut bolognese de hele dag laten pruttelen) een euro had gehad kon ik rentenieren

Eerste barbecue van het jaar!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.