Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)

Dank Ted en Moos, Berlijn is echt fantastisch.  

Wat goed van de belangstelling voor jullie huis Moos, hopelijk wordt het snel en goed verkocht!

De eerste dag in Berlijn waren we helaas in een slecht tapas restaurant terecht gekomen. Had goede reviews maar ik vermoed dat die gekocht waren. 

Maandag heel erg lekker gegeten in een Aziatisch restaurant.  Vooraf heerlijke sushi die ook nog eens prachtig gepresenteerd werd. Als hoofdgerecht hadden we Udon noodles, daar zaten teveel en teveel verschillende ingrediënten bij, maar smaakte wel erg lekker.
Gisteren bij een fantastische Italiaan gegeten. Vooraf deelden we antipasti en ik had lasagne als hoofdgerecht. 

Vanavond moeten we snel eten tussen een fietstocht en museum.bezoek dus dat zal wel niet veel worden. 

Frut I kookt vanavond (samen met lief) köfte mkwara.

Jee Dewi, eindelijk zitten ze in de goede richting. Hopelijk is het goed te genezen. 

Vandaag eten we afbakbroodjes met (de laaste) snijbiet, rauwe ham en zachte geitenkaas. Snel misosoepje erbij van bouillon, misopasta en verse kruiden.

En verder nog groentenmix van groene asperges, snijbonen, edamame. Risotto met uitjes, knoflook, de rest van de bouillon, parmezaanse kaas. Plus garnalen en chorizo. Daar maak ik veel van, kunnen we er nog een keer van eten. 

Ik zit wel boven de max van 20 gram kaas van het Voedingscentrum vandaag

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.