Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)

Wij eten vanavond de tweede pizza die ik gekocht had eigenlijk voor gisteren. 
Gaan straks toch ff de stad in maar wil ivm werk morgen rond etenstijd thuis zijn.

Ik ga iets knutselen met schijfjes. Ik ben van plan aubergines op de bakplaat te leggen onder een ‘beslagje’ van kikkererwtenmeel, overgebleven eiwitten en specerijen. Daarop schijfjes tomaat. Beetje balsamico en bakken maar. Daar moet nog iets bij maar zo ver kan ik niet denken. Het was laat geworden vannacht.

Er komen meer mensen mee-eten vanavond en ik ga een oranje toetje maken en pompoensoep. Plus Braziliaanse kaasbroodjes. Plus waarschijnlijk nog iets - wat ik nu nog niet kan bedenken. Er zitten grote eters tussen.
Goedemorgen allemaal 

Ik heb meteen even gegluurd naar je huis op Funda, Moos en getipt aan een bevriend stel. Ben benieuwd.

Wij eten zo lekkere pizza die lief op de pizzasteen in de BBQ maakt met passata, mozzarella, champignons en parmaham. Mmmmmm

Bedankt voor de felicitaties! Was een gezellige verjaardag.

Toi toi toi Moos en Afro! Echt spannend die makelaars en kijkers en foto's enzo.
Wij eten vanavond gemakkelijk, een kipkrokant-ding van de Vegetarische Slager, broccoli en gebakken aardappelwedges.

Verschuiving in rooster dus ik werk vanavond. 
Man heeft een bakje curry uit de diepvries gehaald.
Ik moet ff iets makkelijkst en lichts verzinnen voor mezelf na 2 dagen pizza. 

Ik ben ook weer aan het werk vandaag. Was lekker hoor, zo'n lang weekend.
Vanavond Stroganoff kipgehaktballetjes (recept van Miljuschka), met rijst en sperziebonen.

😱 De makelaar is overspoeld met aanvragen voor bezichtigingen. Echt bizar dit. Dat worden dus veel bezichtigingen deze week en een biedprocedure. Kan t haast niet geloven. 
Maar on topic: gister at ik na het optreden (dat enorm leuk was) her en der wat snackerigs, een broodje Koreaanse kip, onderweg een wrap zalm en thuis nog een pitaatje shoarma. Erg slecht allemaal maar wel feestelijk. 

Spannend Moos!

Wij eten gebakken aardappelschijfjes, erwtjes en ovenkip.

Moosey schreef op 28-04-2026 om 09:56:

😱 De makelaar is overspoeld met aanvragen voor bezichtigingen. Echt bizar dit. Dat worden dus veel bezichtigingen deze week en een biedprocedure. Kan t haast niet geloven.
Maar on topic: gister at ik na het optreden (dat enorm leuk was) her en der wat snackerigs, een broodje Koreaanse kip, onderweg een wrap zalm en thuis nog een pitaatje shoarma. Erg slecht allemaal maar wel feestelijk.

Yay  klinkt als: lekker overbieden   

Ik was helemaal vergeten dat ik medebrunchers had en toverde zevenblad-brandnetelsoep op tafel, met potje bouillon, beker melk, gebonden met eidooiers, mosterd zat er ook nog doorheen. Ik bakte ondertussen een grote versie van mijn favo ovenomelet met de eiwitten, eieren, linzenmeel, restjes groenten en gehalveerde tomaten en reepjes ham. Echt ik weet niet waar mijn hoofd zit de laatste dagen. Naja ik weet het wel, naweeën van een migraineaanval, wazig hoofd.

Wat een goed nieuws, Moos! Blijkbaar hebben jullie niet voor niets zo hard gewerkt  .
Hier beginnen ze voorzichtig uit te vinden wat er met me aan de hand is. Gisteren hebben ze een maagzweer gevonden, en in de slokdarm is iets niet goed. Met de overige vermoedens zijn ze nog bezig. Misschien verklaart dit al voor een deel mijn continue gebrek aan eetlust en mijn misselijkheid.

Ik heb nog geen idee wat ik vanavond in elkaar draai. Misschien pasta met een rode saus en een kwak (sorry Dolf)  'nduja erdoor. Recht uit de pot vind ik er niet veel aan, een nogal flauwe hap, maar door een saus vind ik het wel lekker. Klein beetje geraspte comté eroverheen.

Bleh kwak 

Nou hopelijk vinden ze helemaal waar je klachten vandaan komen!

Bah Dewi, dat is niet leuk…..

Ik maak vanavond Lasagne, heb net mijn Deeglappen gedraaid. Saus staat te pruttelen dus komt goed!

Fijn dat er belangstelling voor je huis hebt! Moos
Wij Horen na onze vakantie wat ons huis waard is, en gaan Dan kijken wat we gaan doen….

Ik heb een bakje pastasaus uit de diepvries gehaald. Erbij " verse" ravioli van de Ah. 

Maak straks Spätzle,met brokkoli, en kip.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.