Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)

ik heb zin om het terras op te gaan, maar er is al biefstuk voor de bbq gehaald.

ToetieToover schreef op 19-03-2026 om 16:15:

Wij eten vandaag:
Salade met mangnoliablaadjes, geblancheerde knolselderijreepjes en een sinaasappel dressing. Walnoten en geitenkaas erbij plus grove croutons van oudbakken glutenvrij brood.
En verder linzenspaghetti met tonijn, crispy chili olie en wat geroosterde groenten met balsamico en olijfolie.

Jij woont in een warmer deel.  Hier staat de magnolia nog in knop, niet eens op punt van uitbarsten.  

Dorestad schreef op 19-03-2026 om 16:40:

[..]

Jij woont in een warmer deel. Hier staat de magnolia nog in knop, niet eens op punt van uitbarsten.

Ik heb hem opgesnoeid en de takken binnen op de vaas gezet. Die bloemen zijn allemaal opengegaan! En nu staan er dus een paar takken minder op de vaas. Nou ja, vaas: een voorraadpot die groot genoeg is. 

ToetieToover schreef op 19-03-2026 om 16:46:

[..]

Ik heb hem opgesnoeid en de takken binnen op de vaas gezet. Die bloemen zijn allemaal opengegaan! En nu staan er dus een paar takken minder op de vaas. Nou ja, vaas: een voorraadpot die groot genoeg is.

Aja,  dat kan ook. Ik heb vandaag een hoop daslook,  7 blad en wat andere onkruiden geplukt.  Pesto is het doel. Ook om in te vriezen.  Het plukken deed ik. De rest van het gebeuren fikst eega.

Wij zijn heerlijk op ons favoriete eiland aangekomen en gaan zo naar een fijne strandtent voor een biertje en dan zullen we daar ook wel wat eten. En ondertussen plannen smeden voor de komende dagen

Moosey schreef op 19-03-2026 om 18:12:

Wij zijn heerlijk op ons favoriete eiland aangekomen en gaan zo naar een fijne strandtent voor een biertje en dan zullen we daar ook wel wat eten. En ondertussen plannen smeden voor de komende dagen

Geniet ervan Moos!

Dank Moos en Anijs, Ik had niet de hele pizza op hoor want anders was het sporten niks geworden idd.

Vandaag was ik later thuis ivm een paar biertjes op het terras met collega's.  De puber had vandaag vrij en maakte caesar salade met frietjes uit de airfryer (met hulp van man & veel k&k onderdelen)

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.