Eten
Nikki1973
18-03-2026 om 08:11
Moosey schreef op 17-03-2026 om 23:45:
[..]
Zijn jullie stiekum getrouwd ondertussen Toetie, of is de overgang van vriendlief naar manlief meer een mentale aangelegenheid?
Ik zit even niet met mn hoofd bij eten, lief en ik hebben zojuist een huis op Funda gezien wat we echt heel graag zouden willen hebben. En we overwegen om onze heel voorzichtige strategie (eerst huidige huis verkopen, dan pas serieus op zoek) aan de wilgen te hangen want dit huis heeft echt alles. Maar we zullen wel niet de enigen zijn die dat vinden.
Oh wat spannend! Wij zijn dit weekend ook bij een huis wezen kijken, maar willen toch eerst de financiën goed in beeld. Succes!
We krijgen een nieuwe afzuigkap, dus ik kan weer ovenschotels maken . De afgelopen weken steeds iets snels of uit de slowcooker gegeten om het huis niet zo te laten stinken 😬.
Vanavond curry van geroosterde bloemkool van hello fresh.
afrodite05
18-03-2026 om 08:30
Spannend Moosey!
Ik maak een eenpansgerecht van rijst, shoarma, courgette, tomaat en paprika. Voor man en mij gaat er feta bij/op.
Teigera
18-03-2026 om 08:48
Oeh Moosey dat is spannend!
Frut I kookt vanavond, ze maakt een cordon blij, met rösti en broccoli.
ToetieToover
18-03-2026 om 08:59
Scherp opgemerkt, we zijn niet getrouwd dus eerder een mentale aangelegenheid. Spannend dat huis! Ik dacht dat verkopen het probleem niet is, hooguit houd je dan wat meer geld over om je huis op te knappen of de hypotheek weer wat te verlagen van het nieuwe huis. Of denk ik daar te makkelijk over? Ik ben al 25 jaar niet verhuisd.