Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)

Hier vanavond een ovenschotel met oa linzen, champignons, spinazie, tomaat, paprika en volkoren pasta. Laagje kaas erover. 

Vanavond de boerenkool die eigenlijk gisteren gepland stond!

Heerlijk, Teig, een kaasproeverij. Er bestaat toch niet zoiets als teveel kaas, haha. 

Ik ben in de minderheid geloof ik, maar ik ben niet echt fan van de Nederlandse Chin-In. 

Gisteren was ik op een verjaardag. Dat begon in de namiddag en er was linzensoep met brood. Verder nog allerlei kaas, crackers, dips en rauwkost. 

Net heb ik een paar empanada's uit de vriezer gehaald voor de lunch. Was ze bijna vergeten. Lekkere verrassing. Vanavond maak ik aardappel-knolselderij gratin en lof geroerbakt met tijm. En ik kook alvast rijst voor morgen. Dan kan ik gebakken rijst maken. Ik heb nog allerlei groente voor erbij. Mss alleen nog even eieren halen. 

Ik ben nu bruine ( en zwarte) bonensoep met maïs en gehakt aan het koken. 

Gisteren aten we een boerenkool schotel uit Easy van Yvette van Boven. Ik vond het behoorlijk wat werk en het duurde ook best lang voor iets dat redelijk smaakte maar niet uitzonderlijk. Eerst moest er worstvlees gebakken worden, toen ui en daarna de boerenkool nog. Dan aardappelpuree maken en dan alles laag voor laag in een ovenschotel.

Vrijdag aten we een tray bake met bloemkool en krieltjes. Dat was een beetje weinig, omdat ik per ongeluk de hoeveelheid krieltjes voor twee i.p.v. vier had gekocht. En we waren al best laat met eten, dus ook geen tijd meer om nieuwe te halen. Ter compensatie hebben we er maar rempejek bij gegeten. Een echt fusion maaltijd dus. Vanavond eten pizza, zelfgemaakt.

Man maakt vanavond "paella". 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.