Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)

Hier alweer AVG, vissticks, wortel en aardappelschijfjes 

Vandaag rostirondjes, crispino (soort grote visstick) en sla.

Hier was het andijviestamppot vanavond, met worst. 

Lief wokte wat groente, rijst erbij en bakje rendang uit de diepvries. De laatste, helaas, hij was zo lekker

Bakje curry uit de diepvries met noedels.

Ik heb gisteren van een vriend een bakje van zijn beroemde pastasaus gekregen dus we eten vanavond pasta met een restje sla van gisteren.

Zürcher geschnetzeltes met rösti.

Slechte nacht gehad (ziek kind) en zelf voel ik me ook verre van top, terwijl dat zieke mannetje vanalles wil doen (maar veel niet kan). Ik denk dat we vanavond frietjes in de airfryer gooien, hamburger en erwtjes erbij. Dan ga ik morgen wel weer echt koken om het goed te maken.

Gegrilde onglet met gebakken paddenstoelen, sperziebonen, opgeleukte sla en voor man een restje rijst van gisteren erbij.

Beterschap voor jou en zoon afrodite!
Wij eten vanavond, op verzoek van jongste frut (die bladerde door een plakboek heen waar ik recepten in bewaar, voor de inspiratie), varkensschnitzel met honingmosterdsaus met geroosterde aardappelpartjes en sperziebonen. 

yette

yette

13-01-2026 om 13:20 Topicstarter

Pompoen en bietjes uit de oven met milde sriracha-yoghurt en pittige zough, dolma's, platbrood, lamsmerguez, zelfgemaakte knoflooksaus.

Ik hoop dat je de dag een beetje doorgekomen bent, Afro! 

Hier heb ik "paella" uit de vriezer getoverd. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.