Eten
afrodite05
22-12-2025 om 09:42
Ik ga verse spinazie roerbakken met knoflook en ui, rijst erdoor. Erbij een k&k ovenschaal kip Tandoori en eigenlijk had ik er ook naanbrood bij bedacht, maar dat is waarschijnlijk wat te veel. Ik denk dat ik dat brood bewaar voor een curry binnenkort.
Teigera
22-12-2025 om 14:45
Nou Dewi, de bil is nog zeer gekleurd
. Rood en paars vooral - echt een mooie streep, precies zoals de traptrede loopt. Echt blauw kunnen we het nog niet noemen. Maar zolang niemand me op de bil slaat gaat het helemaal goed en voel ik er niks van. Het was dan ook een gezellige avond gisteren.
Sterkte met de zieken hier, idd onhandig net voor de Kerst maar als het niet gaat, dan maar Kerst verplaatsen ja. Komt goed.
Wij eten vanavond orzo met paprikatomatensaus uit de oven, met mozzarella.
Moosey
22-12-2025 om 15:43
Wauw, dat klinkt indrukwekkend Teig.. Fijn dat je er niet zoveel last van hebt.
Ik maakte gisteren (met lief zijn voor de machine) succesvol 80 kerststollen. Kreeg vanochtend al een fotootje hoe ze uit de oven kwamen, goed gelukt zo te zien. Vandaag maakt collega er nog 50 die ik morgen dan weer bak en dan is het klaar voor dit jaar. Poehee.
Vanavond kerstdiner op werk, ik had iets bedacht met aardappelpuree, biet wellington en geroosterde groenten. Maar ik laat het lekker door collega’s koken en ik doe helemaal niks vandaag 
Ted68
22-12-2025 om 16:16
Na gisteravond heb ik niet zo`n zin om te eten, maar voor man en de hyena`s maak ik een tragbare met aardappels kip olijven tomaat en aubergine